Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Hmm skuille likt å tatt opp bassen min igjen, begynner å bli eit par år sia den blei flittig brukt. Kor faen blei all tiden av :dontgetit:

 

Sitter på jobben no, dete guitar pro styret. Er det eit slikt tab-avspillings software? Brukte eit slikt eit tidligere,men kommer ikkje på navnet i samme slengen :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener å huske jeg hørte at gorgoroth skulle gi ut dvd av konserten i Polen. Blir dette noe av? Hørte noe om at opptakene ble konfiskert av polske myndigheter. De klikket jo vinkel etter den konserten. Da må det være bra:P

6453176[/snapback]

Er den ikke allerede ute da?

Lenke til kommentar
CDON har alle platene, men ingen DVD. Så den er vel ikke kommet enda, da.

6453237[/snapback]

Håper den er noe tess.

 

Jeg så litt fra Dimmu Borgir sin DVD, faen så tidig det er når Silenoz er dritings. Den må kjøpes.

6453525[/snapback]

 

Morsomt at du spurte om Gorgoroth sin skandale opptreden. Tenkte på det i dag faktisk. Dimmu Borgir DVD`en er råbra syns eg. Har spillt igjennom dne 2 ganger på fest hos ein kammis. Knall opptredener og morsomme "bak scenen" opptak. Skal bestille denne sammen med Carpathian Forest DVD`en ved neste lønning :wee:

Lenke til kommentar
Ikke tilfeldigvis noen som har den nye skiva til Satyricon? Hørt Kings og låta som spilles inne på sia deres. Lover bra, verdt å bestille?

6453684[/snapback]

Har den signert :cool: *touch me*

For meg funket den egentlig ikke. Fanget bare ikke, var ikke noe som grep interessen. Men skal høre gjennom den litt mer før jeg gir opp.

Lenke til kommentar

Når det kommer til musikk-DVD'er så er det bare en som gjelder:

 

Pantera - 3 Vulgar videos from hell:

 

B00000K3V3.02.LZZZZZZZ.jpg

 

Den er i en særklasse for seg selv.

 

Hva Live-DVD'er angår så synes jeg Slipknots "Disasterpieces" utmerker seg. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen....

 

Og musikkdvd greien så regjerer Pantera - 3 Vulgar videos from hell som LarsP nevnte og Metallica - Cunning stunts.

 

Edit: Det meste av sort metall dvder er alltid uten unntak en flau opplevelse.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen....

 

Og musikkdvd greien så regjerer Pantera - 3 Vulgar videos from hell som LarsP nevnte og Metallica - Cunning stunts.

 

Edit: Det meste av sort metall dvder er alltid uten unntak en flau opplevelse.

6454493[/snapback]

 

Hvis det er han som er på Demigod platen, så sier jeg som de andre: Vask ørene dine!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...