Mala Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Hmm skuille likt å tatt opp bassen min igjen, begynner å bli eit par år sia den blei flittig brukt. Kor faen blei all tiden av Sitter på jobben no, dete guitar pro styret. Er det eit slikt tab-avspillings software? Brukte eit slikt eit tidligere,men kommer ikkje på navnet i samme slengen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Du har jo også Powertabs, men det er ikke like bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Du har jo også Powertabs, men det er ikke like bra. 6452319[/snapback] Lurer faktisk på om det var det programmet eg brukte i si tid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Mener å huske jeg hørte at gorgoroth skulle gi ut dvd av konserten i Polen. Blir dette noe av? Hørte noe om at opptakene ble konfiskert av polske myndigheter. De klikket jo vinkel etter den konserten. Da må det være bra:P Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Mener å huske jeg hørte at gorgoroth skulle gi ut dvd av konserten i Polen. Blir dette noe av? Hørte noe om at opptakene ble konfiskert av polske myndigheter. De klikket jo vinkel etter den konserten. Da må det være bra:P 6453176[/snapback] Er den ikke allerede ute da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 CDON har alle platene, men ingen DVD. Så den er vel ikke kommet enda, da. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 CDON har alle platene, men ingen DVD. Så den er vel ikke kommet enda, da. 6453237[/snapback] Håper den er noe tess. Jeg så litt fra Dimmu Borgir sin DVD, faen så tidig det er når Silenoz er dritings. Den må kjøpes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 CDON har alle platene, men ingen DVD. Så den er vel ikke kommet enda, da. 6453237[/snapback] Håper den er noe tess. Jeg så litt fra Dimmu Borgir sin DVD, faen så tidig det er når Silenoz er dritings. Den må kjøpes. 6453525[/snapback] Morsomt at du spurte om Gorgoroth sin skandale opptreden. Tenkte på det i dag faktisk. Dimmu Borgir DVD`en er råbra syns eg. Har spillt igjennom dne 2 ganger på fest hos ein kammis. Knall opptredener og morsomme "bak scenen" opptak. Skal bestille denne sammen med Carpathian Forest DVD`en ved neste lønning Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Du har jo også Powertabs, men det er ikke like bra. 6452319[/snapback] Åi Jeg synes selv at Powertabs er MYE bedre .. hmm .. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ikke tilfeldigvis noen som har den nye skiva til Satyricon? Hørt Kings og låta som spilles inne på sia deres. Lover bra, verdt å bestille? Endret 8. juli 2006 av KompleX Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke tilfeldigvis noen som har den nye skiva til Satyricon? Hørt Kings og låta som spilles inne på sia deres. Lover bra, verdt å bestille? 6453684[/snapback] Har den signert *touch me* For meg funket den egentlig ikke. Fanget bare ikke, var ikke noe som grep interessen. Men skal høre gjennom den litt mer før jeg gir opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Når det kommer til musikk-DVD'er så er det bare en som gjelder: Pantera - 3 Vulgar videos from hell: Den er i en særklasse for seg selv. Hva Live-DVD'er angår så synes jeg Slipknots "Disasterpieces" utmerker seg. Endret 8. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen.... Og musikkdvd greien så regjerer Pantera - 3 Vulgar videos from hell som LarsP nevnte og Metallica - Cunning stunts. Edit: Det meste av sort metall dvder er alltid uten unntak en flau opplevelse. Endret 8. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen.... 6454493[/snapback] Vask ørene dine, gutt! Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen.... 6454493[/snapback] Vask ørene dine, gutt! 6454507[/snapback] AGREE! Np: Severe Torture - Decree of darkness Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen.... Og musikkdvd greien så regjerer Pantera - 3 Vulgar videos from hell som LarsP nevnte og Metallica - Cunning stunts. Edit: Det meste av sort metall dvder er alltid uten unntak en flau opplevelse. 6454493[/snapback] Hvis det er han som er på Demigod platen, så sier jeg som de andre: Vask ørene dine! Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 the locust anyone? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke tilfeldigvis noen som har den nye skiva til Satyricon? Hørt Kings og låta som spilles inne på sia deres. Lover bra, verdt å bestille? Det er bare de to laatene som er verdt aa hoere, resten er shiiit. =P og Metallica - Cunning stunts. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Noen andre som synes Behemoth vokalisten er på barnehage stadiet? Han er jo virkelig sugen.... 6454493[/snapback] Mannen kjører vreng på vokalen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2006 Seriøst? Mener dere mannen er god? Høres jo ut som en som ikke kan brøle i det heletatt tokk jobben, og deretter hev på masse effekter og piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg