KissaMcDuck Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Youtube er verdens beste kur for kjedsomhet, lovin it Skal se tender musikkvideoen til blur nå, alene på jobben, så jeg kan synge høøøyt for meg selv CMON CMON CMON Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Får dere som ikke har sett den: Så forbanna rått, tar helt av fra midten å ut sangen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 I present to you: Metal by numbers Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Noen her som har vært borti i denne shoppen ? Fant begger Urfaust skivene der til en billig penge, så dette så kjekt ut. 6442325[/snapback] Urfaust er konge! Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Rhapsody? 6432215[/snapback] hehe, nei. De hører jeg ikke på. Men Gamma Ray, de kan ikke lage videoer Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 "Cookie Monster vocals and yell like a wookie, metal by numbers, cookie, cookie, cookie!!" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 Haha, den var fet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Sitter på et metallknuseranlegg i Sauda nå, og spiller Hawkwind på full guffe. Godt jeg nesten er alene på denne avdelingen om natta, for dette hadde skremt livet av de gamle smelteverksarbeiderne. Å herre himmel, Gunnar gravlaks, Hawkwind er bra... Endret 7. juli 2006 av neitakk Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 OT, men er det den plassen med den feite, blå flammen? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Nye Mars Volta albumet kom ut i går kveld, noen som har hørt det? Vad tycks? IMO høres det litt "tamt" ut i forhold til de tidligere albumene, men har ikke kommet meg så langt igjenom albumet enda Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 OT, men er det den plassen med den feite, blå flammen? 6449137[/snapback] OT,Vi har/hadde ein feit blå flamme her i Odda også ,ligger noen tiomer ifra Sauda. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Noen her som har vært borti i denne shoppen ? Fant begger Urfaust skivene der til en billig penge, så dette så kjekt ut. 6442325[/snapback] Faen, der hadde de alle Drudkh-skivene (var tomme for Autumn Aurora men), OG EN T-SKJORTE!!!!!!! Blir vel aa bestille naar jeg kommer hjem. Sitter paa Island hos bestefaren min naa btw, skal i bassenget om faa strakser. Kommer hjem paa tirsdag. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Woaw. Der skal eg nok svi av et par kroner, ja. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Folk burde sjekke ut Manes. Edit: Hovedsakelig det gamle. Manes - Til kongens grav de døde vandrer Endret 7. juli 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Fy faen, må dobbelposte jeg. Den låta som er nevnt rett over + Manes - Uten liv ligger landet øde var så forbanna bra. Dette skal skaffes i plast! Edit: Noe à la de jeg har lyst til å skape med mitt nyoppstartede prosjekt. Endret 7. juli 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Noen som har sette denne DVD utgivelsen fra Carpathian Forest,og som kan nabefale/fraråde meg denne? Carpathian Forest - We're Going To Hollywood For This - Live Perversions Endret 7. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Knall. Pass på å kjøpe usensurerte versjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Knall.Pass på å kjøpe usensurerte versjonen. 6451249[/snapback] Pfett!1 Ja blir sikkert til å bestille denne ved neste lønning Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 Hehe. Var ikke før to dager siden jeg fant ut at det var masse musikk videoer / live på youtube og google! 6442870[/snapback] Fant det ut nylig jeg også ------------ Decapitated - Organic Hallucinosis Visste ikke at disse kara fra Polen herja så brutalt. Verdt å sjekke ut dette albumet 6443700[/snapback] Hører du på DM? Trodde jeg aldri i verden du gjorde! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) noen her som bruker guitar pro her? vis det er noen som speler guitar, bass eller tromme her? eg bruker alltid guitar pro 5 til å lære sanger... for øyeblikket høyrer eg mest på dimmu borgir og old mans child! EDIT: siden eg liker veldig godt norske black metall grupper har eg laget denne norsk metall tråden her, gjerne gå innpå å skriv Endret 7. juli 2006 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg