JPNord Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 det er en link i signaturen til kaiern ^^ http://rateyourmusic.com/user_albums/album...t_type_is_owned 6415613[/snapback] Genialt, takk skal du ha Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Så du forsvarer mord, brannstifteri og ran? Bare pga litt depressiv svartmetall? Jesus H. Kristus, ikke rart det er krig her i verden med sånne zealots 6414122[/snapback] Forsvarer ikke mord, jeg forsvarer selvforsvar. Alle i miljøet (alle i Mayhem osv) visste at det var enten han eller Varg som måtte gå. Brannstifteri, nei. Men norge er forgiftet med kirker. Jeg er ikke satanist, syns det er like teit som kristendommen. Men er mye mer fasinert av "satan" og det onde osv. Har ikke forsvart ran heller jeg, sa bare at det han gjorde når han rømte er ikke eksempel på hva han vil gjøre som en fri mann. 6414157[/snapback] Hva har "det onde" å gjøre med satanisme? Btw, de som sier han skal bli inne til han dauer, jah, det er billig. Tenkt på at det kaaanskje gagner samfunnet om han slipper ut, så slipper vi bruke penger på å holde han innesperret? Edit: Jeg har ikke fått noen særlig endrete holdninger etter jeg begynte å høre på svart metall, men jeg er blitt mer bevisst til holdningene mine. De 9 sataniske regler passer mitt syn utrolig bra, men foreløpig ikke bra nok til at jeg kan kalle meg en satanist. Forøvrig så bør alle som uttaler seg om satanisme lære seg hva det er for noe. 6416179[/snapback] Snakker om denne karnival satan som Black Metal synger om Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har en litt småartig diskusjon med en kompis på MSN om hvem som ville dratt mest folk ut av Metallica og Bruce Springsteen på en konsert. Jeg mener at Metallica hadde vunnet den kampen, er jeg helt på jordet? 6416205[/snapback] Bruce Springsteen Mannen er en legende og lager diggbar musikk. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Har en litt småartig diskusjon med en kompis på MSN om hvem som ville dratt mest folk ut av Metallica og Bruce Springsteen på en konsert. Jeg mener at Metallica hadde vunnet den kampen, er jeg helt på jordet? 6416205[/snapback] Jeg tror Bruce Springsteen ville trukket mest folk. Jeg har selv vært på konsert med fyren på Valle Hovin. 40.000 mennesker, og det var en av de mindre konsertene på turneen. I Göteborg var det 60.000, og der spilte han i tillegg to konserter på et par dager. Begge var utsolgt. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har endelig fått tak i Mexican spaghetti western albummet til chingon. Bandet Robert Rodriguez spiller i. Utrolig deilig musikk! De er kanskje mest kjent for malaguena salerosa, kill bill 2 ending sangen. Litt gøy hvordan jeg fikk øynene opp for denne musikken. Våkna ei natt og hadde en melodi i hodet, jeg visste jeg hadde hørt den i en film elns. Jeg satte meg med dataen og hørte igjennom noen soundtrack album, og fant til slutt sangen. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hmm.... Er "Din favorittsang idag" tråden borte? :o Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tror den ble stengt grunnet "telletråd" .. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da dro jeg til Island folkens. Må nesten skaffe meg ny mp3 spiller snart, har ikke plass til all musikken min på den jeg har nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da dro jeg til Island folkens. Må nesten skaffe meg ny mp3 spiller snart, har ikke plass til all musikken min på den jeg har nå. 6421510[/snapback] Åssen har du no da? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da dro jeg til Island folkens. Må nesten skaffe meg ny mp3 spiller snart, har ikke plass til all musikken min på den jeg har nå. 6421510[/snapback] God tur! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 God tur! Selv stikker jeg på Quarten om ikke så lenge... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hvor lenge er ikke så lenge? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 tar buss om ca. en time Jada, vet det er litt før det begynner, men greit å komme seg til stedet i god tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 tar buss om ca. en time Jada, vet det er litt før det begynner, men greit å komme seg til stedet i god tid. 6421963[/snapback] Er flott å stifte litt bekjentskap med evt. flasker i god tid også Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Heh, ikke dumt. Vi har leilighet, så reiser ikke inn før på tirsdag. Ser deg sikkert der inne. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 tar buss om ca. en time Jada, vet det er litt før det begynner, men greit å komme seg til stedet i god tid. 6421963[/snapback] Er flott å stifte litt bekjentskap med evt. flasker i god tid også 6421965[/snapback] Mesa avholds. Men alle HW.no folk burde møtes? Og at vi faktisk møtes denne gangen! På SoaD i fjor fant jeg bare Kaiern. Hva med et sted vi møttes til avtalt tid? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 *Spille gamle Cannibal Corpse* Herlig lyd! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Haha, glem det tror jeg. Knapt noen av HW-folka turte hilse på hverandre på TG i år, og der var det jo en drøss med folk. De satt heller og ba om hjelp av hverandre her på forumet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ahh, heime fra skottland! Var i glasgow hvor de hadde den absolutt feteste platebutikken jeg har sett noen gang. Det var stabbel på stabbel med rock og metal, samt egene avdelinger med metal dvder. Herlig butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg