Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Skal vi fengsle alle ny-nazister?

6411986[/snapback]

ja, hvorfor ikke?

6411988[/snapback]

 

Akkurat fordi all sensur er de konservatives redskap, og er direkte formermende mot alle de mennesker, som liker aa bruke sitt eget hode til aa tenke ut hva som er smart og ikke. Ikke rart det for det meste er de konservative som liker relegion best :)

 

Hva Varg gjør når han er på frifot

 

Neida, det ville nok ikke blitt utrygt å ha han løs :roll:

6411993[/snapback]

 

Hva han gjorde og hva han vil gjore er to vidt forskjellige ting. Det han vil bli underlagt naa, er total overvaakning og berovelse av normal bevegelsesfrihet, noe han ikke opplevde under de sote 1990 aarene. Dessuten tror jeg 12 aars fengsling gjor noe med individet. Gal i hodet eller ikke, saa tror jeg veldig faa av dem vil tilbake.

 

 

Tror heller ikke han villebrent ned kirker, sann med en gang.

6411986[/snapback]

 

Bwaaahahhhahehaa! Jævlig bra sagt :!:

6412037[/snapback]

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greven burde slippes fri. Jeg vil ha mer Burzum! Nynazizt, odinist, media-ape eller hva faen han er, er han et musikalsk geni.

6412595[/snapback]

Når noen dreper, setter fyr på bygninger og raner, så syns jeg ærlig talt ikke at de burde slippes fri. La denne jævelen råtne der inne.

6412851[/snapback]

Så du synes han skal sitte der til han dør? :dontgetit:

Bare kjenn på stemninga i Windir sin Journey to the end. Digger techno-greia på slutten der. :D

6413807[/snapback]

Ja den er faen meg kos. Drømmesegborti sang :p

6413839[/snapback]

Jepp. Utrolig digg låt. Den beste på 1184.

 

 

Sitter og hører på nyere Anathema, dette er vakre saker. :)

Lenke til kommentar
Hva han gjorde og hva han vil gjore er to vidt forskjellige ting. Det han vil bli underlagt naa, er total overvaakning og berovelse av normal bevegelsesfrihet, noe han ikke opplevde under de sote 1990 aarene. Dessuten tror jeg 12 aars fengsling gjor noe med individet. Gal i hodet eller ikke, saa tror jeg veldig faa av dem vil tilbake.

6413901[/snapback]

Vel, det ranet utførte han i 2004. Denne personen er ikke noe å ha ute i samfunnet. Og ja, han fortjener å dø bak lås og slå.

Lenke til kommentar
Så du forsvarer mord, brannstifteri og ran? Bare pga litt depressiv svartmetall? Jesus H. Kristus, ikke rart det er krig her i verden med sånne zealots :p

6414122[/snapback]

Forsvarer ikke mord, jeg forsvarer selvforsvar. Alle i miljøet (alle i Mayhem osv) visste at det var enten han eller Varg som måtte gå. Brannstifteri, nei. Men norge er forgiftet med kirker. Jeg er ikke satanist, syns det er like teit som kristendommen. Men er mye mer fasinert av "satan" og det onde osv. Har ikke forsvart ran heller jeg, sa bare at det han gjorde når han rømte er ikke eksempel på hva han vil gjøre som en fri mann.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Han trenger jo ikke å stjele biler og være armert når ikke politiet jakter han vettu.....

6414090[/snapback]

 

:!:

 

Glint sine tips for å unngå å bli jaktet på av det norske politiet:

 

1. Ikke drep folk

2. Ikke brenn kulturskatter

3. Ikke planlegg fluktforsøk sammen med mora di

4. Ikke stikk av under permisjonen, i alle fall ikke om du slipper ut på prøveløslatelse neste år.

 

Kristian (knis) Vikernes er en møkkamann av en morder som overhodet ikke bør få oppleve frihet igjen.

 

TO THE OVENS

Lenke til kommentar

Hvor dukker selvmord opp i dette?

 

Kirker er en kulturskatt, ikke nødvendigvis religiøs eiendom. Klarer du ikke å se forskjellen mellom dette?

 

Du sa at han gjorde det han gjorde fordi han var pressa av onkel politi? :!:

Hva kaller du det? Hvis det ikke er forsvar, hva er det da? Forståelse? Jeg forstår at han er en komplett idiot.

Lenke til kommentar
Hvor dukker selvmord opp i dette?

 

Kirker er en kulturskatt, ikke nødvendigvis religiøs eiendom. Klarer du ikke å se forskjellen mellom dette?

 

Du sa at han gjorde det han gjorde fordi han var pressa av onkel politi? :!:

Hva kaller du det? Hvis det ikke er forsvar, hva er det da? Forståelse? Jeg forstår at han er en komplett idiot.

6414178[/snapback]

Selvforsvar* surrer veldig nå :p

 

En kirke er en kirke, en spade er en spade.

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg, men om du først har rømt så gjør du jo alt for å komme deg videre sant.

 

Edit: Han er ikke så smart som de fleste, har gjort mye dumt. Men tviler på at du (cun) vet så mye om hvorfor han gjør det. Vet ikke jeg heller men har lest masse han selv har skrevet.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Å sammenlikne en kirke med en spade er mildt sagt latterlig.

6414202[/snapback]

Nei, han sa at en kirke er en kirke...og det har han jo rett i. Samme gjelder spaden han nevnte, han brukte samme tankegang og kom frem til at den er en spade.

 

Fantastisk, ikke sant?

Lenke til kommentar
Å rane er å komme seg videre? :hmm:

 

Å sammenlikne en kirke med en spade er mildt sagt latterlig.

6414202[/snapback]

Har du ikke penger på rømmen så er ett ran å komme seg videre. Få penger til å f.eks ta bussen :p eller betale for ett hideout eller noe slikt.

 

Sammenligner faen ikke en spade med en kirke.... herregud.

 

En kirke er en kirke uansett hvor gammel den er. Etter hva jeg vet så var f.eks åsane (eller hva det het) kirke aktiv kristen kirke.

 

Så uansett om den kirken var ett kulturskatt så var det en kirke.

 

En kirke er en kirke.

Lenke til kommentar

Ikke lek dum da...

 

"Kirker er en kulturskatt, ikke nødvendigvis religiøs eiendom. Klarer du ikke å se forskjellen mellom dette?"

 

Det jeg svarte at en kirke er en kirke, åsane kirke var en aktiv kristenkirke. En relgiøs eiendom.

 

Sier ikke at det er greit å brenne opp noe som helst jeg. Ta heller en kirke enn ett sykehjem :p

 

Men selv syns jeg Kristendommen ikke har noe å gjøre i Norge. Eller i verden.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å si at en kirke er en kirke? Hva er poenget med det? Mange kirker ble bygd for hundrevis av år siden med utmerket håndverksarbeid. Så kommer disse svarthåra, forvirrede ungdommene dassende med nagler, liksminke og tennvæske. Å ja, de skal jo fjerne det Norge er forgifta med: Kirker.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med å si at en kirke er en kirke? Hva er poenget med det? Mange kirker ble bygd for hundrevis av år siden med utmerket håndverksarbeid. Så kommer disse svarthåra, forvirrede ungdommene dassende med nagler, liksminke og tennvæske. Å ja, de skal jo fjerne det Norge er forgifta med: Kirker.

6414243[/snapback]

Hadde du likt om Islam kom og tvinget deg til å endre relgion eller dø også bygd synagoger eller hva faen de har over hele landet?

 

Nei jeg levde ikke på den tiden, men alikevel mener jeg at kristendommen er feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...