Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greven burde slippes fri. Jeg vil ha mer Burzum! Nynazizt, odinist, media-ape eller hva faen han er, er han et musikalsk geni.

6412595[/snapback]

Når noen dreper, setter fyr på bygninger og raner, så syns jeg ærlig talt ikke at de burde slippes fri. La denne jævelen råtne der inne.

Lenke til kommentar
Greven burde slippes fri. Jeg vil ha mer Burzum! Nynazizt, odinist, media-ape eller hva faen han er, er han et musikalsk geni.

6412595[/snapback]

Når noen dreper, setter fyr på bygninger og raner, så syns jeg ærlig talt ikke at de burde slippes fri. La denne jævelen råtne der inne.

6412851[/snapback]

 

Enig!

Lenke til kommentar
Hm, slipknot begynte visst som jazz-musikere. Er dette sant?

6412587[/snapback]

 

Kilder er ein fin bil ;)

6412593[/snapback]

 

 

En jeg veit om sa det. Har desverre ikke lydopptak der han sier det. : /

6412602[/snapback]

Skal en dømme utifra deres musikalske ferdigheter: nei.

 

Er bare det i det siste de virker til å være i stand til å spille thight og litt kompliserte melodier. (ikke at det er så veldig kompliserte egentlig...)

 

Hvis de begynte som noe så må det være punkeband. :p

Lenke til kommentar
Skal en dømme utifra deres musikalske ferdigheter: nei.

 

Er bare det i det siste de virker til å være i stand til å spille thight og  litt kompliserte melodier. (ikke at det er så veldig kompliserte egentlig...)

 

Hvis de begynte som noe så må det være punkeband. :p

6413096[/snapback]

Man trenger ikke briefe så lenge det høres bra ut. Sist gang jeg sjekket så var gutta veldig gode på sine respektive instrument, ikke noe teknisk tull, bare ren metal.

 

Forresten, når ble straight jazz ensbetydende med überteknikk?

Lenke til kommentar
Skal en dømme utifra deres musikalske ferdigheter: nei.

 

Er bare det i det siste de virker til å være i stand til å spille thight og  litt kompliserte melodier. (ikke at det er så veldig kompliserte egentlig...)

 

Hvis de begynte som noe så må det være punkeband. :p

6413096[/snapback]

Man trenger ikke briefe så lenge det høres bra ut. Sist gang jeg sjekket så var gutta veldig gode på sine respektive instrument, ikke noe teknisk tull, bare ren metal.

At det har blitt knalldyktige er det ingen tvil om. Jeg snakket først og fremst om når de startet, skal en dømme ut i fra de tidligere platene deres så er det ikke så veldig teknisk flink.

 

Er også helt enige at så lenge det høres bra ut så har det ingenting å si om det er teknisk eller vanskelig. Jeg hører da vitterlig meg på andre ting enn teknisk musikk. :p

 

Forresten, når ble straight jazz ensbetydende med überteknikk?

Jazz er som regel hakket være enn punk/enkel rock spør du meg. (og noe av det er uberteknisk...)

 

Uansett. Jeg tror uansett dette er et vandrerykte. Har også hørt folk som påstår at Slipknot ble startet fordi en psykolog fortalte gjengen at de trengte noe å få ut frustrasjonen og sinnet sitt igjennom. :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Skal en dømme utifra deres musikalske ferdigheter: nei.

 

Er bare det i det siste de virker til å være i stand til å spille thight og  litt kompliserte melodier. (ikke at det er så veldig kompliserte egentlig...)

 

Hvis de begynte som noe så må det være punkeband. :p

6413096[/snapback]

Man trenger ikke briefe så lenge det høres bra ut. Sist gang jeg sjekket så var gutta veldig gode på sine respektive instrument, ikke noe teknisk tull, bare ren metal.

At det har blitt knalldyktige er det ingen tvil om. Jeg snakket først og fremst om når de startet, skal en dømme ut i fra de tidligere platene deres så er det ikke så veldig teknisk flink.

6413595[/snapback]

Kan være det var meningen og da.

Lenke til kommentar

Nå blir jeg sikkert flamet av alle her, men Burzum er faen i meg det dårligste man kommer til av musikk! Hør på lydkvaliteten, hør på de dårlig riffene, eneste som duger er stemmningen! Musikk skal jo ha bedre kvalitet enn det der? Og btw, det finns for mange av wannabe satanister som er tilhengere av Greven, WOW, SÅ KUL JEG ER!

Lenke til kommentar
Nå blir jeg sikkert flamet av alle her, men Burzum er faen i meg det dårligste man kommer til av musikk! Hør på lydkvaliteten, hør på de dårlig riffene, eneste som duger er stemmningen! Musikk skal jo ha bedre  kvalitet enn det der? Og btw, det finns for mange av wannabe satanister som er tilhengere av Greven, WOW, SÅ KUL JEG ER!

6413608[/snapback]

Eneste som duger er stemningen? Vel, hele greia er jo stemninga :p for min del i alle fall.

Lenke til kommentar
Nå blir jeg sikkert flamet av alle her, men Burzum er faen i meg det dårligste man kommer til av musikk! Hør på lydkvaliteten, hør på de dårlig riffene, eneste som duger er stemmningen! Musikk skal jo ha bedre  kvalitet enn det der? Og btw, det finns for mange av wannabe satanister som er tilhengere av Greven, WOW, SÅ KUL JEG ER!

6413608[/snapback]

 

Burzum er kremen av BM. Lost Wisdom og Dunkelheit er blant de ypperste BM-låtene noensinne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...