Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør han så alldeles ikke. Drapet var selvforsvar, og kirkene har ikke noe å gjøre i Norge! Få det ned i aske!

 

Og faen musikken er faen meg bra

6411699[/snapback]

 

Jepp! Selvforsvar!

 

"In 1993, Øystein Aarseth was fatally stabbed by Varg Vikernes, at the time going by the alias "Count Grishnackh". According to official reports Øystein received a total of twenty-three wounds: two to the head, five to the neck, and sixteen to the back. Vikernes disputes this, claiming instead that Aarseth fell back on broken glass, accounting for the high number of back punctures found on the corpse."

Lenke til kommentar

Skal vi fengsle alle ny-nazister? Mannen er ikke helt godi hodet, det er sant. Men tror ikke gatene blir utrygge hvis de slipper mannen ut. Tror heller ikke han villebrent ned kirker, sann med en gang. Syns og musikken hans er bra, og daarlig kvalitet er en uting. Men da er det jo bare aa spille den inn paa ny. Saa blir den helt konge!! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjør han så alldeles ikke. Drapet var selvforsvar, og kirkene har ikke noe å gjøre i Norge! Få det ned i aske!

 

Og faen musikken er faen meg bra

Jeg leste at han falt igjennom glasset på ytterdøra nederst i blokka eller noe jeg.

Selv om sikkert en del av sårene i ryggen til Aarseth kom fra glasset, så synes jeg ikke det akkurat er selvforsvar å stikke en løpende mann flere ganger i ryggen for så å kjøre en dolk inn panna på han når han ligger der hjelpesløs. Det eneste av angrep Aarseth faktisk gjorde var ifølge Greven et mislykket spark i magen. (kilde).

 

Nei, nazisvinet burde sitte inne på livstid, synes nå jeg.

 

EDIT: leif

 

EDIT2: Omformulerte en del.

Endret av AnR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...