Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Hva med Code da Glint??

6401699[/snapback]

 

Har hørt både albumet og demoen deres faktisk. Karakteren jeg gir denne gjengen er: "Nah." Døv renvokal, døv growl, døv riffing og generelt døve låter. Ganske døvt altså.

6401786[/snapback]

Demoen skulle jeg likte å hørt. Skjønner at du kan syntes det er døvt, for det er ganske simpelt. Men syns det er en genial simpelhet i det jeg da :) Folk har forskjellig smak. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om du kjenner til dette fra før av, Glint, men hva med AAAAARGH! Bloody Two-Handed Chainaxe Blow, ...Aaaarrghh... eller Aaarghh. Jeg skal innrømme at jeg ikke har hørt bandene selv, men jeg kom over bandene på Metal-Archives da jeg søkte på et eller annet. :wee:

6401796[/snapback]

 

Foretrekker Bluuurgh.

Lenke til kommentar

Så inni hampen totalt jævla bra!

 

Dette overgikk mine villeste fantasier!

 

Setlist;

 

Welcome to the Jungle,

It's So Easy,

Mr. Brownstone, -> rant

Live and Let Die,

Guitar Solo - Robin Finck,

Sweet Child o' Mine, -> rant

Better,

Jam,

Piano Solo - Dizzy Reed,

The Blues,

Jam,

Drumsolo,

You Could Be Mine,

Knockin' on Heaven's Door,

Guitar Solo - Richard Fortus + Robin Finck (Beautiful),

Out ta Get Me,

Piano Solo - Axl Rose,

November Rain,

Jam,

Rocket Queen,

Guitar Solo - Ron Thal (Don't Cry),

I.R.S,

Patience,

Nightrain

 

ENCORE:

Chinese Democracy,

My Michelle,

Madagascar,

Paradise City!

 

 

SVARTE SÅ MØKKABRA!! Gleder meg allerede til den 8. !!

:w00t::love::w00t:

 

Guns N' Roses er nesten større en noensinne!

Lenke til kommentar

Konserten var møkk for meg, og jeg er ganske forbanna. Fordi:

 

- Stod i kø èn time.

- Oppvarmingsbandet skulle starte halv 8 men kom ikke på før kvart på 9 (var forøvrig råbra)

- Guns skulle startet halv 9 men kommer halv 11.

- På dette tidspunkt var jeg og mange andre relativt kjørte, trodde beina og ryggen skulle knekke.

- Rakk ikke å se hele konserten engang, rakk bare til Knockin` fordi meg og hvertfall hundre andre måtte rekke siste tog fra Oslo S. Dette pga. vi hadde regnet med at konserten skulle være ferdig i goood tid før siste tog.

- Det var kjempegøy..not

- Musikken var alt for høy, trommene og eksplosjonene var altfor høye, trodde jeg skulle dø.

- Axl sin stemme var for lav, hørte meg selv bedre enn Axl.

- Som sagt tidligere, mange orket ikke en gang å hoppe pga all ventinga

 

Positivt:

 

Richard Fortus var rååååå, fy faen for en karisma.

 

 

Men, jeg er skuffa, hvorfor kunne de ikke gå på til vanlig tid?

Lenke til kommentar

Jævla synd at du fikk en slik dårlig opplevelse!!

 

Jeg satt denne gangen her (neste gang skal jeg ha ståplass), men synes alt var knallbra! Hørte Axl's stemme veldig godt! Og den var MEEEEGET bra!! Overaskende bra, faktisk.. og jeg har hørt en del bootlegs. De gjør ikke Axl rett i heletatt!

 

Nei, dette var så knallbra at jeg får gåsehud!

 

Dette er en tid jeg har ventet på i 13 år!!

Lenke til kommentar

Jeg satt denne gangen her.. Hadde også sitteplasser til 8. juli -konserten, men valgte heller å stå.. må prøve begge når jeg har sjansen!

 

 

Igjen; Synd at du hadde en slik dårlig opplevelse! For, dette er for meg en 6'er konsert DELUXE!! Og, selv om jeg er fan, så er det et faktum at disse gutta gir ALT for tiden! Det gjorde de, og resultatet er skrevet i historiebøkene!

Lenke til kommentar
MezzerSchmitt var fett Glint! Høres veldig nazi ut da. Veldig lett å dømme det når man hører tysk, soldat masjering og flyalarmer :p

6405966[/snapback]

 

"We'd like to emphasize that, although it's Mezzerschmitt's goal to provoke, "Weltherrschaft" is NON POLITICAL. The album is against all forms of totalitarianism."

 

:)

Lenke til kommentar
Men, jeg er skuffa, hvorfor kunne de ikke gå på til vanlig tid?

Det er Axl Rose det er snakk om. Har han vane for å være "on time"? ;)

 

(Monster eller SCREAM hadde til og med en egen artikkel rundt dette. Sier sitt.)

 

Og, selv om jeg er fan

Virkelig? Det har jeg ikke merket!

 

 

:p

 

 

Uansett... selv om jeg ikke liker GNR så forstår jeg deg litt. Er noe spesielt med å være med på band som en VIRKELIG er fan av. Det er noe helt utenom det vanlige. :)

Lenke til kommentar

Sant.. Guns N' Roses er det eneste bandet som har hatt "plass # 1" hos meg.. De har vært favoritter i ALL min tid som jeg har hørt på musikk.. Guns var den første skiva jeg kjøpte, og siden har de vært favoritter.. Så, i en 16 - 17 år har de hatt musikkhjertet mitt! :):love:

 

Jeg har ventet 13 år på denne gårsdagen.. Men, det var verdt det!! :w00t:

Lenke til kommentar
MezzerSchmitt var fett Glint! Høres veldig nazi ut da. Veldig lett å dømme det når man hører tysk, soldat masjering og flyalarmer :p

6405966[/snapback]

 

"We'd like to emphasize that, although it's Mezzerschmitt's goal to provoke, "Weltherrschaft" is NON POLITICAL. The album is against all forms of totalitarianism."

 

:)

6406207[/snapback]

Well thanks for clearing that up :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...