Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, men Nietzche er 10 ganger så stureren som satanisme. :)

6400117[/snapback]

Tja.... :hmm:

 

(Med mindre man snakker om satanisme som i okkultisme og djeveldyrking. Men det kalles "okkultisme" vil jeg si. :p)

6400265[/snapback]

Det finnes flere former for satanisme, og de fleste assossierer det med djeveldyrking, som kanskje er en av de sjeldneste formene. Men det er uansett mer stuerent å si at du interreserer deg for Nietzche enn satanisme. :)

 

Ulver..ka faen er tingen med albumene etter The Madrigal Of Night :dontgetit:

6399523[/snapback]

Det er da Ulver virkelig kommer med stor nyskaping og komposisjon innen musikk.

Pffft. Bergtatt og Nattens Madrigal er veldig nyskapende og har fantastiske komposisjoner. Jeg sier ikke at de nye ikke har det, men de gamle har det hvertfall. Bergtatt er en av de første virkelig gjennomførte folk/black metal utgivelsene, og kanskje den beste av dem også. Nattens Madrigal er rå black metal kombinert med vakre underliggende melodier på en måte som ingen andre får til. Hvis noen vet om noe ala den som er like bra så si ifra asap!

 

 

Edit: Backstage-navnet forblir!

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at de ikke hadde nyskaping i de tre første albumene. Det er derimot med Themes at de virkelig snur musikkbegreper ryggen.

 

De tre første albumene er bra de også, men hvis Ulver bare hadde fortsatt med svartmetall, hadde jeg nok ikke syns at de hadde vært like geniale.

Lenke til kommentar
Kommer til å savne Backstage. :cry:

 

 

Farvell...

6401214[/snapback]

Forlater du oss for kafèen??

 

Edit: Cun, syns vi kan beholde navnet. Det har en viss status ;) tm

6401223[/snapback]

Omdøp til Metal-Backstage da!

 

Nja, forlater og forlater. Dette er en ny era, "things will never be the same".

 

Jeg er vel ikke den eneste som blir litt sentimental? :p

Lenke til kommentar
Hadde ikke hatt noe imot en ren metaltråd om bare det var folk som kom med noe nytt i ny og ne. Er bare Satrucci_, lanez og Hylo som har noe å komme med for min del. Ellers er det samme sedvanlige rælet å lese her.

6401528[/snapback]

Jeg kan anbefale deg masse nytt men du kommer neppe til å like det så jeg tar meg ikke bryet. :)

 

Eller, kanskje du liker svenske Silencer. Death - Pierce Me er et gromt album.

Lenke til kommentar
Hva med Sakramortem?

6401731[/snapback]

Fint eksempel på at tyskerne bør holde seg til thrash.

 

Hva med Code da Glint??

6401699[/snapback]

 

Har hørt både albumet og demoen deres faktisk. Karakteren jeg gir denne gjengen er: "Nah." Døv renvokal, døv growl, døv riffing og generelt døve låter. Ganske døvt altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...