Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, lurer på hvordan de neste greiene til Gorgoroth blir låtenes da, siden King sto for mesteparten av låtskrivinga. :hmm:

6399536[/snapback]

De blir vel bra igjen.

6399871[/snapback]

Får håpe det ja. Twilight... var ikke så værst, men ensformig og et stykke unna de før. Den ene gangen jeg hørte igjennom den nye syntes jeg den ligna veldig på den forige.

Lenke til kommentar
Hører på Opeth live at Rock Am Ring, og jeg trodde de var flinkere live enn dette. Mulig det bare er opptaket som er dårlig.  :ermm:

6399673[/snapback]

Lamenations DVD'n overbeviste meg i hvertfall. Clean-stemmen til Mikeal kan være litt svak live, men utenom det så er det absolutt ingenting å utsette på dem live. Energi for alle penga! (Nå har jeg ikke sett dem med 'Axe'-fyren, mulig han er litt dårligere enn han forrige for alt jeg vet...)

 

Uansett om man liker Guns N' Roses, eller ikke.. Så er faktisk dette noe av det dummeste jeg noensinne har hørt.. :roll:

Ja huff! Noen digger ikke samme band som deg! Og siden du liker dem og de har solgt mye så er det liek OBJEKTIVT SETT KNALLBRA. ALLE ANDRE LYVER!!111

 

....

 

(Tror du tar poenget mitt.)

 

Om du bare er ute etter å "provosere", det vet jeg ikke..

Jeg ble faktisk provosert, dvs. jeg blir provosert av at så alt for mange lovpriser dette bandet som jeg selv synes er latterlig dårlig. Dermed så skriker jeg ut min mening.

 

Var ikke ment til å provosere. (Selv om jeg egentlig ikke kan si at det brydde meg om det gjorde det. En må regne med å bli provosert på dette forumet. ;))

 

Men å si at Guns N' Roses er "bare enda en 80-talls puddel metal/rock", det blir for dumt.. :nei:  ..er som å si at ABBA bare er just another popband..

Har ikke hørt nok av ABBA for å utale meg om dem, men hvis musikken ikke hadde vært god nok så kunne jeg lett sagt det ja. Det at noe er populært betyr ikke at det automatisk er bra. For en som ikke liker [sett inn populært band her] så føler en som regel at dette bandet er grusomt oppskrytt og blir provosert og dermed skriker ut sin mening om bandet.

 

Slik jeg nettopp gjorde.

 

Om du fks. hater [sett inn band som har solgt mye her] så er det ikke noe dumt ved å si at det er dritt.

 

Her stopper jeg i hvert fall denne diskusjonen..

Kan ikke si at jeg bydde inn til diskusjon. :p

 

Dessuten, det blir vel lite å diskutere?

Jeg sier de er dårlig.

Du sier det er bra.

Osv...

 

(Generelt sett, å diskutere hvor BRA musikk er svært meningsløse greier...)

 

Skøy, King har forlatt Gorgoroth grunnet at han ikke står for det ideologisk aspektet til Gorgoroth.

 

http://www.gorgoroth.org

6398436[/snapback]

Forstår ikke?

 

Har de gått vekk fra Nietzche og fokusert på annen ideologi? (Crowley og den slags kanskje?)

 

(Jeg vet ikke så mye om dem, men skal en dømme utifra emailaddrssen hans så virker han ikke mottsatt..)

 

eller nevermind, sikkert jeg som kommer på ennda av mine rare teorier med dårlig grunnlag :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Ulver..ka faen er tingen med albumene etter The Madrigal Of Night :dontgetit:

6399523[/snapback]

Det er da Ulver virkelig kommer med stor nyskaping og komposisjon innen musikk. Themes From William Blake's "The Marriage of Heaven and Hell", Silence-EPene, Perdition City, A Quick Fix of Melancholy, Svidd Neger, Themes From Lyckantropen, det de lagde til Uno, Blood Inside, det er alt mesterlig. Unikt og vakkert, tøft og variert, Ulver er Norges beste artister. Hvordan du kan mene at musikk som Lost in Moments, Speak Dead Speaker, Vowels, Dressed in Black osv kan være jævlig er for meg totalt uforståelig.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Nyskpning,så absolutt til de grader også det. Men dette er faktisk så ufattelig spesielt for min smak, at det heile faller sammen med ait stort smell.

 

Men eg skal selvfølgelig ikkje ta ifra deg gleden over musikken. har observert at du er stor tilhenger av Ulver. Alle kan vel ikkje like alt heller.

Lenke til kommentar
Hva har du egentlig hørt etter Nattens Madrigal?

6400785[/snapback]

 

Hørt litt på Blood Inside,Perdition City og muligens noe fra Themes from....

 

Hadde fåt med meg såpass at de dreide eg om svart metall i starten,men at det hadde utviklet seg så enormt utover de siste årene hadde eg jaggu ikkje forventet meg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...