Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yes, nettsex med infernus og King samtidig, bedre kan det vel umulig bli? (Eller hvis vi snakker trekant med Gaahl og Varg da begynner det å bli veldig mye bedre)

6398606[/snapback]

Bytter ut alle dem med Kristoffer Rygg anytime jeg da men, eller Varg kan bli. Om ikke Kristoffer blir litt sjalu.

Lenke til kommentar

Hvis vi snakker om en Kristoffer fra tidlig 90 tallet kan jeg fort bli med på noe slikt, tenk på reaksjonene og følelsene involvert, er jo bare til å se på musikkvidoene for en spennende kar han var på den tiden :)

 

Edit: Ærlig talt, noe av det verste for jenter på 90 tallet her i Norge må jo ha vært å bli forelsket i en svart metaller eller to. Å ha sex med et steinannsikt er sikkert like fett som å *sett inn noe grusomt kjedelig*. Eller å prøve å vise din kjærlighet til en som sitter å tilber Satan mens du gjør det. Kan ikke ha vært mye enkelt det nei.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Edit: Ærlig talt, noe av det verste for jenter på 90 tallet her i Norge må jo ha vært å bli forelsket i en svart metaller eller to. Å ha sex med et steinannsikt er sikkert like fett som å *sett inn noe grusomt kjedelig*. Eller å prøve å vise din kjærlighet til en som sitter å tilber Satan mens du gjør det. Kan ikke ha vært mye enkelt det nei.

6398628[/snapback]

Hehe ja. Men kan være litt vanskelig for fyren og da, når man blir forelsket så blir man jo litt flørtepus og det kan han jo ikke være :p

Lenke til kommentar
Enten så sier alle det fordi, alle andre sier det, eller fordi at det er best! Egne meninger, men dere er enig i at South Of Heaven er ganske så fett?

6399302[/snapback]

South of Heaven er mer melodiøst i forhold til både Hell Awaits og Reign in Blood. Reign in Blood er mer "jeg slår deg ihjel med en stein", mens South of Heaven er mer "jeg tupper til deg i leggen :blush:". Og jeg som liker ganske mye hardtslående, velger Reign in Blood foran alle andre Slayer-album.

 

Var det en god nok grunn? :)

Lenke til kommentar
Guns N' Roses, så geniale; De er ekte, tvers igjennom, på godt og vondt! No bullshit.. just plain Rock n' roll!

Fy for et oppskrytt band. Overvurdert noe helt vanvittig, det er bare ennda en 80-talls puddel metal/rock. Ingenting spesielt her, utenom at vokalisten er ekstra irreterende. (På både oppførsel og stemme.)

Så enig som det går ann å bli!

 

Skøy, King har forlatt Gorgoroth grunnet at han ikke står for det ideologisk aspektet til Gorgoroth.

 

http://www.gorgoroth.org

Hm, lurer på hvordan de neste greiene til Gorgoroth blir låtenes da, siden King sto for mesteparten av låtskrivinga. :hmm:

 

 

Beste Slayer album er vel Reign in Blood for min del, South of Heaven blir litt, hmm, den mangler litt kraft og fart.

Lenke til kommentar
Ulver..ka faen er tingen med albumene etter The Madrigal Of Night :dontgetit:

6399523[/snapback]

Det er jo de albumene som er de beste... Hør på Themes From William Blake's The Marriage Of Heaven And Hell og Blood Inside. Virkelig gromme album.

6399560[/snapback]

 

Lenge leve subjektivitet, for eg syns det er heilt forjævlig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...