Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Axl Rose er nå sluppet ut, fikk en bot på 40k ..

 

FY FAEN SOM JEG GLEDER MEG!! .. Det kommer til å bli ÅRETS RANT i Spektrum i morgen!! ..

 

Synes jeg hører ham ... "This is a song dedicated to the fuckin' police of fuckin' Sweden.. this is called; Out to GET ME!!" ! :w00t::love:

 

Dette blir så jævla bra!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Axl Rose er nå sluppet ut, fikk en bot på 40k ..

 

FY FAEN SOM JEG GLEDER MEG!! .. Det kommer til å bli ÅRETS RANT i Spektrum i morgen!! ..

 

Synes jeg hører ham ... "This is a song dedicated to the fuckin' police of fuckin' Sweden.. this is called; Out to GET ME!!" ! :w00t::love:

 

Dette blir så jævla bra!!

6394342[/snapback]

 

They`re out to get me, they wont catch me, im fuckin innocent. Da regner jeg med at det blir konsert i morra :love:

Lenke til kommentar

Nåja, veldig innocent var han vel ikke. Han starta å bråke med personalet i lobbyen på hotellet, fordi de ikke ville ha masse folk inn på rommet hans (nachspiel),

knuste et par speil og litt inventar, og sikkerhetsvakter kom for å gå imellom. Da ble han litt krakilsk og begynte å slå og bite rundt seg, og beit ei vakt i foten. Ærlig talt, en mann som biter..det er sånt damer gjør.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Ærlig talt, en mann som biter..det er sånt damer gjør.

6394901[/snapback]

Eller dopvrak som ikke klarer å oppføre seg.

6394907[/snapback]

 

Og poenget ditt? Etter det jeg leste er det lenge siden Axl siste brukte dop. Fyren var vel stein full og ble provosert, ikke at det forsvarer det. Men han lever hvertfall opp til rocknroll-statusen sin. Gleder meg til imorra, kommer til å bli utrolig liv i spektrum.

Lenke til kommentar
King Crimson - In the Court of the Crimson King er rett og slett fantastisk bra, hvilke andre album av dem er verdt å få med seg?

Discipline. :)

 

(Mange KC-fanboys og proggere snakker dritt om det. BUT IT ZE ALL LIEZ!)

 

 

Gratulerer til lanez forresten! :fun:

Lenke til kommentar
Ærlig talt, en mann som biter..det er sånt damer gjør.

6394901[/snapback]

Eller dopvrak som ikke klarer å oppføre seg.

6394907[/snapback]

 

Og poenget ditt? Etter det jeg leste er det lenge siden Axl siste brukte dop. Fyren var vel stein full og ble provosert, ikke at det forsvarer det. Men han lever hvertfall opp til rocknroll-statusen sin. Gleder meg til imorra, kommer til å bli utrolig liv i spektrum.

6395752[/snapback]

Fyren er en kødd med dårlig stemme. EOD.
Lenke til kommentar
King Crimson - In the Court of the Crimson King er rett og slett fantastisk bra, hvilke andre album av dem er verdt å få med seg?

Discipline. :)

 

(Mange KC-fanboys og proggere snakker dritt om det. BUT IT ZE ALL LIEZ!)

 

 

Gratulerer til lanez forresten! :fun:

6395975[/snapback]

jeg ville heller satset på Red. Låta Starless er så herlig..

Lenke til kommentar

Mannen har sett sine bedre dager; Riktig...

Mannen har ikke den beste stemmen; Riktig...

 

Men, Axl Rose er den mest dedikerte vokalisten der ute, og med en feeling som overgår alt jeg noensinne har hørt.. Det er det som gjør han, og Guns N' Roses, så geniale; De er ekte, tvers igjennom, på godt og vondt! No bullshit.. just plain Rock n' roll!

Lenke til kommentar
Mannen har sett sine bedre dager; Riktig...

Mannen har ikke den beste stemmen; Riktig...

 

Men, Axl Rose er den mest dedikerte vokalisten der ute, og med en feeling som overgår alt jeg noensinne har hørt.. Det er det som gjør han, og Guns N' Roses, så geniale; De er ekte, tvers igjennom, på godt og vondt! No bullshit.. just plain Rock n' roll!

6396595[/snapback]

Vel. han virker ikke så veldig dedikert sånn som han gir faen og bare stikker av scena. Og det jeg har sett av han i det siste ser det ut som han har lyst til å være ett helt annet sted.

Lenke til kommentar
Da har du ikke sett han i det siste.. ..alle kommenterer hvor engasjert han er for tiden og hvordan han presterer på scenen..

 

EDIT: ...litt fiksing

6396819[/snapback]

Gi meg titlene på noen bootlegs eller noe da?

 

Eller er ikke verdt det, får heller se den 8.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar

Tenker du på torrents, eller noe? .. Det har jeg ikke.. bare hva jeg har funnet og sett andre steder, og lest omtaler fra andre som har vært på konsertene..

 

Men, de var jo i Sverige i går, og de har vært på Download festivalen, Hammerstein Ballroom i NY, Tjekkia.. Spania, Ungarn, Østerike.. Frankrike, Belgia, Polen.. og noe sånt..

 

Mulig du finner noe hvis du søker noen steder..

 

Per nå sitter jeg ikke ved egen PC..

 

EDIT: Ikke Sveits ... den ble kanselert grunnet at Brain måtte hjem til sin gravide kone.. Konserten blir holdt en annen dato..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Guns N' Roses, så geniale; De er ekte, tvers igjennom, på godt og vondt! No bullshit.. just plain Rock n' roll!

Fy for et oppskrytt band. Overvurdert noe helt vanvittig, det er bare ennda en 80-talls puddel metal/rock. Ingenting spesielt her, utenom at vokalisten er ekstra irreterende. (På både oppførsel og stemme.)

 

Fy som jeg angrer på at jeg kjøpte "Appetite for Destruction", dårlige platekjøpet i mitt liv. (Og jeg har kjøpt Dr. Bombay.)

 

Fyren er en kødd med dårlig stemme. EOD.

Quoted for truth.

 

NightKeeper: Vet bedre? Folk skriker bare ut sin mening. :shrug:

(Folk trenger vel ikke skrive "Dette er min ytterst lille pille beskjedne mening" foran alt de skriver?)

 

jeg ville heller satset på Red. Låta Starless er så herlig..

Har ikke den, hmm... får skaffe den da.

 

 

Men liek, skaff Discipline. Ganske forskjellig fra debuten deres(hærlig med band som utvikler seg.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Guns N' Roses, så geniale; De er ekte, tvers igjennom, på godt og vondt! No bullshit.. just plain Rock n' roll!

Fy for et oppskrytt band. Overvurdert noe helt vanvittig, det er bare ennda en 80-talls puddel metal/rock. Ingenting spesielt her, utenom at vokalisten er ekstra irreterende. (På både oppførsel og stemme.)

 

Uansett om man liker Guns N' Roses, eller ikke.. Så er faktisk dette noe av det dummeste jeg noensinne har hørt.. :roll:

 

Om du bare er ute etter å "provosere", det vet jeg ikke.. Men å si at Guns N' Roses er "bare enda en 80-talls puddel metal/rock", det blir for dumt.. :nei: ..er som å si at ABBA bare er just another popband..

 

Her stopper jeg i hvert fall denne diskusjonen..

Lenke til kommentar
Fy som jeg angrer på at jeg kjøpte "Appetite for Destruction", dårlige platekjøpet i mitt liv. (Og jeg har kjøpt Dr. Bombay.)

 

Merkelig :ohmy: Dette er jo blant de store skivene i rocken :)

6397950[/snapback]

De fleste skivene som er utnevnt som "store" er i mine øyne kjedelige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...