Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Nei,beklager folkens for å nevne dete albumet igjen...Agalloch - Ashes Against The Grain er ein MEKTIG og fantastisk opplevelse. Albumet har rulle og gått jevnt og trutt de siste dagene. Herlig herlig herlig 6355625[/snapback] Totalt enig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hehe, akkurat sniffet bensin jeg, kjeder meg så jævlig. 6350061[/snapback] posta ikke du det i so tiligere i dag og ?? jeg sitter og lytter gjennom Hkonbeatz - Straight outta FY mixtape (2006) , helt greit liksom får meg mest til og drømme og et sikklig lytte rom , data høytalere har så crapy lyd Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Er enig i et klassisk musikk er enormt stemmningsfylt, men hvis du mener at det ikke kreves kreativitet og være leken for å lage annen kvalitetsmusikk så må jeg si meg sterkt uenig.6354505[/snapback] Nei, hvor har jeg sagt det? Du har ikke sagt det , hence "hvis". Endret 21. juni 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg reiser natt til søndag, så er jeg der sånn ca. nøyaktig når porten åpner. 6355384[/snapback] Ja jeg er der sånn 0500. Tre timer før start.. Det holder nok til parkeringsplass samt digge plasser. Kanskje feil tråd men........Samme camp som i fjor eller? 6355406[/snapback] Jepp, det var det jeg hadde tenkt i alle fall. Blir fett^^ Mange som kommer fra backstage-gjengen forresten? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hohoi! Fikk e-post i dag: Hei, takk for tilbud. Vi har simpelthen ikke tid til dette i år, da vi holder på å ferdigstille nytt album, samt har en større Amerikansk film på trappene til høsten. Prosjektet virker spennende dog. Tør jeg foreslå Knut Ruud aka UPLAND? Han kunne sikkert synkronisert mye bra stemninger til filmen din. Mvh, KGR / ULVER Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Sendte du mail til Ulver og spurte etter soundtrack til filmen din?? Jøss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Den som intet våger, intet vinner Stilig forsøk, det skal du ha. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ulver lager nydelig filmmusikk og i tillegg er de godt plassert på jorda. Det virka som de kunne ha gjort noe om de hadde hatt tid. Ganske spennende å korrespondere med Rygg! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ulver lager nydelig filmmusikk og i tillegg er de godt plassert på jorda. Det virka som de kunne ha gjort noe om de hadde hatt tid. Ganske spennende å korrespondere med Rygg! 6356670[/snapback] Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kommer innom Fredrikstad i sommer, så vi kan jo avtale nærmere Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ulver lager nydelig filmmusikk og i tillegg er de godt plassert på jorda. Det virka som de kunne ha gjort noe om de hadde hatt tid. Ganske spennende å korrespondere med Rygg! 6356670[/snapback] Kan jeg ta på deg? 6356733[/snapback] Jeg vil hvertfall ta på deg. Kommer du deg til Wacken forresten? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvilke skiver av ulver anbefaler dere? Helst det mer symfoniske Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg kan anbefale nesten alt, men det mer symfoniske er: Svidd Neger A Quick Fix of Melancholy Uno Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du trodde at du var gud Så jeg tok deg ut fra himmelen Og ga deg å spise…. Du spiste drite min Og drakk geite pess Du er død Jeg drepte deg da jeg ble født Jeg tisser på deg gud Jeg driter i munnen din Nå står jeg og ser på deg Du ligger i bæsjen min Jeg har gjort deg det Som ingen andre turte å gjøre Jeg var alltid større en deg Jeg var aldri redd deg Fordi du døde den dagen jeg ble født GENIALT!!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har sett på Bergtatt, Nattens Madrigal og Kveldssanger. Hvordan er de? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Bergtatt har en okei blanding av ikke altfor aggressiv svartmetall og vakre akkustiske elementer. Kveldssanger er et veldig vakkert akkustisk album med innslag av andre instrumenter som cello og fløyte. Nattens Madrigal er svartmetall i sin mest råe form (snakker om rå som i ubehandlet). Er vel mest for de spesielt interesserte. Endret 21. juni 2006 av cun Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Alice in Chains - Dirt er tidenes grunge-skive. Sammen med Pearl Jam - Ten Layne Staley RIP Lenke til kommentar
Tze Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Begynner å bli mektig nysgjerrig på denne Agalloch - Ashes Against The Grain som gud og hvermannsen her inne snakker om hele tida.. noen som føler for å komme med noen beskrivende ord? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Bergtatt har en okei blanding av ikke altfor aggressiv svartmetall og vakre akkustiske elementer. Kveldssanger er et veldig vakkert akkustisk album med innslag av andre instrumenter som cello og fløyte. Nattens Madrigal er svartmetall i sin mest råe form (snakker om rå som i ubehandlet). Er vel mest for de spesielt interesserte. 6357294[/snapback] Ah, da hørtes Kveldssanger ut som noe av hva jeg leter etter. Kanskje jeg skal se litt på Bergtatt også. Men ubehandlet sortmetall er nok kanskje ikke helt min ting. Har dog en vennine som elsker ulver, så jeg får spørre om å låne litt av henne. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Personlig liker jeg Bergtatt veldig godt. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg