Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassisk musikk er enormt stemningsfylt. Er ikke uten grunn den blant annet er viktig i flere av vår tids mest stemningsfylte filmer. Grieg, Beethoven m.m. er artig å høre på i ny og ne. Det blir litt annerledes enn å høre på annen musikk, litt vanskelig å egentlig forklare. Detaljene i musikken er så geniale og det virker utrolig komplisert å lage. Komponister må være kreative og lekne mennesker. Jeg har vanskelig for å forstå hvordan de får det til :)

Lenke til kommentar

Er enig i et klassisk musikk er enormt stemmningsfylt, men hvis du mener at det ikke kreves kreativitet og være leken for å lage annen kvalitetsmusikk så må jeg si meg sterkt uenig.

 

Ang. stemmningsfult så er det mye annen musikk som er minst like stemmningrsfult. Forskjellig musikker også bra til forskjellig stemmning, jeg har fks. til nå aldri hørt et klassisk stykke som virkelig beskriver sinne. Men det klarer de fleste thrash-metalband med glans.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Er enig i et klassisk musikk er enormt stemmningsfylt, men hvis du mener at det ikke kreves kreativitet og være leken for å lage annen kvalitetsmusikk så må jeg si meg sterkt uenig.

6354505[/snapback]

 

Nei, hvor har jeg sagt det?

 

Finnes nok av kreative sjeler i alle sjangre.

Lenke til kommentar
Er enig i et klassisk musikk er enormt stemmningsfylt, men hvis du mener at det ikke kreves kreativitet og være leken for å lage annen kvalitetsmusikk så må jeg si meg sterkt uenig.

6354505[/snapback]

 

Nei, hvor har jeg sagt det?

 

Finnes nok av kreative sjeler i alle sjangre.

6354833[/snapback]

 

Nei, ikke i danseband! :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg reiser natt til søndag, så er jeg der sånn ca. nøyaktig når porten åpner. :p

6355384[/snapback]

 

Ja jeg er der sånn 0500. Tre timer før start.. Det holder nok til parkeringsplass samt digge plasser.

Kanskje feil tråd men........Samme camp som i fjor eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...