Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ULVER 1993-2003: 1st decade in the machines

456_large.jpg

 

Er ikke dette et merkelig remixalbum, så veit ikke jeg. Av en eller annen grunn virker det som samtlige remixartister elsker noise. Mesteparten av musikken er underlig noise, industrial og ambient... M-e-r-k-e-l-i-g

Endret av cun
Lenke til kommentar

Wohoo, I dag fikk jeg signert singel fra gutta i Ralph Myerz and the Jack Herrin band. :)

 

Er egentlig ingen stor fan, men synes de er flinke og utrolig bra live. "Oppdaget" de nylig, så har ikke fått skaffet noen album enda.

 

Hva synes dere om RMJHB?

Endret av edds
Lenke til kommentar

The Fall of Every Season er et litt anderledes Doom-band. Det kan minne om band som Novembre, Opeth, Novembers Doom og Saturnus. Altså en blanding av vakre melankolske melodier og grovere death metal. Det er et enmannsprosjekt startet av et medlem av gruppen Nyctanthous (som spiller veldig lignende musikk), etter at det prosjektet ikke førte noen vei. The Fall of Every Season har laget to demoer, Her Withering Petals og Neglected's Motif, og i disse dager skulle det komme en ny demo, men bandet har akkurat signet med Aftermath music så en fullengde er på vei og er ventet i september, så jeg vet ikke om den nyeste demoen kommer ut. Det er hvertfall en låt som skulle være på den som er nedlastbar fra den offisielle siden. De andre to demoene er vanskelige å oppdrive, jeg har selv ikke fått tak i mp3-filer engang av den første (Her Withering Petals) men har fått lastet ned den andre etter å ha send mail til fyren og spurt om å få kjøpe demoen, noe jeg ikke fikk da det var en ny rett rundt hjørnet som han heller kunne sende når den ble ferdig. Den er vel ferdig i disse dager men som sagt er jeg ikke sikker på om det blir noe av den grunnet albumet som kommer til høsten. (Låtene blir vel inkludert på det albumet går jeg utifra.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...