Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker ikke et pip fra Mastodon sin oppvarming på Maiden-konserten. Men så hadde jeg aldri hørt dem før heller da. Veldig mange som syns det var helt malplassert å ha et extrem-metal band til å varme opp for et klassisk heavymetal band. Mye surmuling i publikum registrerte jeg. Folk som er diehard NWOBHM-fans syns stort sett alt annet er "drit".

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke et pip fra Mastodon sin oppvarming på Maiden-konserten. Men så hadde jeg aldri hørt dem før heller da. Veldig mange som syns det var helt malplassert å ha et extrem-metal band til å varme opp for et klassisk heavymetal band. Mye surmuling i publikum registrerte jeg. Folk som er diehard NWOBHM-fans syns stort sett alt annet er "drit".

6346902[/snapback]

Jeg likte ene riffet, som sugde på skiva :\

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke et pip fra Mastodon sin oppvarming på Maiden-konserten. Men så hadde jeg aldri hørt dem før heller da. Veldig mange som syns det var helt malplassert å ha et extrem-metal band til å varme opp for et klassisk heavymetal band. Mye surmuling i publikum registrerte jeg. Folk som er diehard NWOBHM-fans syns stort sett alt annet er "drit".

6346902[/snapback]

Jeg synes ikke Mastodon var spesielt bra. De var flinke til å spille, men det ble mye bråk uten særlig melodi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...