Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste tilfelle av sms språk eller annet fjas = ferie.

 

Sletteknappen vil bli brukt flittig.

 

Og nei, reaksjon på moderering skal ikke finne sted i tråden. Slik er off topic. Men send gjerne en pm.

6318565[/snapback]

 

 

Etter dette innlegget ble skrevet er 5-6 innlegg fjernet. Vær så vennlig, bruk hodet litt før man skriver ;)

 

Ellers, siste setning i quoten gjelder selvfølgelig for dette innlegg også :)

Lenke til kommentar
Ustedalen

Old Man's Child?

6334621[/snapback]

Old Mans Child er mitt aboslutte favoritt black metal band, så jeg slenger meg på den anbefalingen :)

 

Kan anbefale sanger som:

-Return of the Night Creature

-Black Seeds on Virgin Soil

-The Millennium King

-Towards Eternity

-Phantoms Of Mortem Tales

-Black Seeds On Virgin Soil

-Enslaved and Condemnd(nedlastbar)

 

Herlig musikk :love:

 

edit:

Leif

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Noen her som kan anbefale et flott metalband?

 

Kan nevne at jeg liker at melodien er melodiøs, men dog også mørk. I tillegg må det nevnes at vokalisten burde ha en tøff growling.

 

Jeg leter etter noe lignende som Graveworm (spesielt på cd-en Engraved In Black).

6334098[/snapback]

Limbonic Art - Moon of the Scorpio er noe for deg! Dette er symfonisk og melodisk som bare det, samtidig er det grimt, og stemningen er mørkere enn det aller meste. Trengs muligens et par gjennomlytninger før alle låtene sitter helt. Anbefales på det varmeste! :thumbup:

Lenke til kommentar
Limbonic Art - Moon of the Scorpio er noe for deg! Dette er symfonisk og melodisk som bare det, samtidig er det grimt, og stemningen er mørkere enn det aller meste. Trengs muligens et par gjennomlytninger før alle låtene sitter helt. Anbefales på det varmeste! :thumbup:

6335005[/snapback]

Jeg tenkte på dem, jeg og, men kom til at det ville bli litt for tungt. Dessuten burde de ikke bli nevnt i samme setning som Old Man's Child. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...