Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lagt merke til det ene riffet på Burzum - My Journey To The Stars er rimelig langt fra "normalen" til black metal? Eneste måten jeg kan definere det på er fengende, ikke necro eller noe slikt, men rett og slett fengende, sprøtt. Tenker da på riffet som begynner 1:07, er igrunn et litt gøyt riff :)

 

Edit: "This is.. høh.. War!" :love:

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til det ene riffet på Burzum - My Journey To The Stars er rimelig langt fra "normalen" til black metal? Eneste måten jeg kan definere det på er fengende, ikke necro eller noe slikt, men rett og slett fengende, sprøtt. Tenker da på riffet som begynner 1:07, er igrunn et litt gøyt riff :)

 

Edit: "This is.. høh.. War!" :love:

6318489[/snapback]

Har lagt merke til flere slike ungrimme riff i musikken hans. Han var visst mye å hang på techno klubber og dama hans var sånn techno tulling og sånn så han er ikke helt sort i sjelen. Er endel sånn glow sticks der og sikkert.
Lenke til kommentar
Har sett Metal, A headbangers journey nå.. må si den var interessanghhgh..

 

intervjuet med Necrobutcher var en smule ustabilt da men..  :cool:

6318342[/snapback]

 

Så den dokumentaren i går. Var en grei dokumentar, verdt å se.

 

Men som sagt tidligere i tråden her så var den norske delen til å bli flau av.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på dokumentarer og sånt, er det noen som vet om noen gode (ekstrem) metall-dokumentarer? Har sett:

Mayhem: Cult of Aggression

Det Sorte Alvor (:love:)

Lydverket sin dokumentar om Black Metal

(+ Noen korte interviewklipp her og der)

 

Driver å anskaffer Metal: A Headbangers Journey as we speak...

Lenke til kommentar
Er hvertfall jævla teit at de skal si at Emperor ROX, alle vet jo at de absolutt ikke gjør det.

 

Nyter de vakre tonene av  Burzum - War

6318546[/snapback]

 

Burzum - War er deilig. Ganske spesielt å tenke på at det var Euronymous som drar den siste soloen på slutten der. Husker jeg hadde den på spillern min, og noen technofreaker i klassen skulle sjekke hva jeg hadde på spillern. De ble ganske skremt for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...