Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Finnes det noen internasjonale artister som virkelig har slått gjennom i Afrika? (Med unntak av DJ Stalin, så klart) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Finnes det noen internasjonale artister som virkelig har slått gjennom i Afrika? (Med unntak av DJ Stalin, så klart) 6317448[/snapback] Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hehee. Det var mange afrikanere som kjøpte den plata? :!: Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har sett Metal, A headbangers journey nå.. må si den var interessanghhgh.. intervjuet med Necrobutcher var en smule ustabilt da men.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva er poenget med sms-språket i denne tråden? Jeg brukte å like Backstage, men den har utviklet seg til en fjortisfest av dimensjoner. Diskusjonene har forsvunnet og blitt byttet ut med "Emperor ROX" og "ja!1!LOLERSZT". Skjerp dere! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Noen som har lagt merke til det ene riffet på Burzum - My Journey To The Stars er rimelig langt fra "normalen" til black metal? Eneste måten jeg kan definere det på er fengende, ikke necro eller noe slikt, men rett og slett fengende, sprøtt. Tenker da på riffet som begynner 1:07, er igrunn et litt gøyt riff Edit: "This is.. høh.. War!" Endret 16. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva er poenget med sms-språket i denne tråden? Jeg brukte å like Backstage, men den har utviklet seg til en fjortisfest av dimensjoner. Diskusjonene har forsvunnet og blitt byttet ut med "Emperor ROX" og "ja!1!LOLERSZT". Skjerp dere! 6318349[/snapback] LarsP Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Er hvertfall jævla teit at de skal si at Emperor ROX, alle vet jo at de absolutt ikke gjør det. Nyter de vakre tonene av Burzum - War Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Neste tilfelle av sms språk eller annet fjas = ferie. Sletteknappen vil bli brukt flittig. Og nei, reaksjon på moderering skal ikke finne sted i tråden. Slik er off topic. Men send gjerne en pm. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som har lagt merke til det ene riffet på Burzum - My Journey To The Stars er rimelig langt fra "normalen" til black metal? Eneste måten jeg kan definere det på er fengende, ikke necro eller noe slikt, men rett og slett fengende, sprøtt. Tenker da på riffet som begynner 1:07, er igrunn et litt gøyt riff Edit: "This is.. høh.. War!" 6318489[/snapback] Har lagt merke til flere slike ungrimme riff i musikken hans. Han var visst mye å hang på techno klubber og dama hans var sånn techno tulling og sånn så han er ikke helt sort i sjelen. Er endel sånn glow sticks der og sikkert. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har sett Metal, A headbangers journey nå.. må si den var interessanghhgh.. intervjuet med Necrobutcher var en smule ustabilt da men.. 6318342[/snapback] Så den dokumentaren i går. Var en grei dokumentar, verdt å se. Men som sagt tidligere i tråden her så var den norske delen til å bli flau av. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Når vi er inne på dokumentarer og sånt, er det noen som vet om noen gode (ekstrem) metall-dokumentarer? Har sett: Mayhem: Cult of Aggression Det Sorte Alvor () Lydverket sin dokumentar om Black Metal (+ Noen korte interviewklipp her og der) Driver å anskaffer Metal: A Headbangers Journey as we speak... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Satan Rir Media, en norsk sort metall dokumentar. Bygger hovedsaklig på dette med Fantoft stavkirke og Varg Vikernes. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hehe, var litt ironisk der Menmen, noen som kan fortelle meg hvor man kan få tak i demoen til Ulver? Det hadde vært kos det. Belønning: Klem over nettet, eventuelt nettsex. 6316897[/snapback] Jeg har, ædda bædda Selger ikke da:P Lenke til kommentar
Axes Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Fikk lyst å se Satyricon på vg- lista i kveld, men mer lyst å se Soulfly! Nei faen, nå går jeg ut i sola, og tar med meg Dying Fetus - Grotesque Impalement! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Er hvertfall jævla teit at de skal si at Emperor ROX, alle vet jo at de absolutt ikke gjør det. Nyter de vakre tonene av Burzum - War 6318546[/snapback] Burzum - War er deilig. Ganske spesielt å tenke på at det var Euronymous som drar den siste soloen på slutten der. Husker jeg hadde den på spillern min, og noen technofreaker i klassen skulle sjekke hva jeg hadde på spillern. De ble ganske skremt for å si det slik Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Noen som vet når Gorgoroth platen kommer ut? Er vel snart. Forresten, hør Drudkh sitt album, Forgotten Legends. Så sinnsykt bra! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Meh... Ved Buens Ende - Written in waters Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vet noen om sort-metall sanger som drar lignende soloer som i War? Herregud den sangen er feit, og introen er balletøff Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vet noen om sort-metall sanger som drar lignende soloer som i War? Herregud den sangen er feit, og introen er balletøff 6320161[/snapback] vokalen er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg