Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg sett A headbangers journey.

 

Ble små-flau av den Norske delen, men hadde ikke forventa noe bedre.

 

6304580[/snapback]

 

Hvordan da?

6307799[/snapback]

 

Gaahl og Mayhem fremstår som komplette idioter..

Som mannen bak dokumentaren sier (sånn ca, etter husk): "Interviews and alcohol: Not a good combination"

Lenke til kommentar
Da har jeg sett A headbangers journey.

 

Ble små-flau av den Norske delen, men hadde ikke forventa noe bedre.

 

6304580[/snapback]

 

Hvordan da?

6307799[/snapback]

 

Gaahl og Mayhem fremstår som komplette idioter..

Som mannen bak dokumentaren sier (sånn ca, etter husk): "Interviews and alcohol: Not a good combination"

6308902[/snapback]

Gaahl er ikke helt god (men søt!), og Mainiac i Mayhem er ikke særlig godt bevart (blitt bedre med årene dog). Resten av Mayhem gutta virker noen lunde skrudd riktig sammen (i forhold til mange av kollegaene :ermm:).

Lenke til kommentar
Mainiac i Mayhem er ikke særlig godt bevart (blitt bedre med årene dog). Resten av Mayhem gutta virker noen lunde skrudd riktig sammen (i forhold til mange av kollegaene :ermm:).

6308943[/snapback]

Noen gode venner av familien kjenner Jørn Stubberud ganske godt. De sier at han er virkelig skrudd. Det er egentlig det eneste referansepunktet jeg har. Jeg har ikke møtt fyren selv.

Lenke til kommentar
Da har jeg sett A headbangers journey.

 

Ble små-flau av den Norske delen, men hadde ikke forventa noe bedre.

 

6304580[/snapback]

Åååh, helt enig. Black metal folk er så outsiders i selve metal verden egentlig, virker som dem tror dem er noe helt spesielt, blir kvalm i blant!

Hahaha, første gangen jeg har sett George Fisher i et intervju, fy faen for en stemme og hals han har, hahaha. Men fy faen, digger Corpsegrinder og hele Corpse gjengen, herlig folk!

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Mainiac i Mayhem er ikke særlig godt bevart (blitt bedre med årene dog). Resten av Mayhem gutta virker noen lunde skrudd riktig sammen (i forhold til mange av kollegaene :ermm:).

6308943[/snapback]

Noen gode venner av familien kjenner Jørn Stubberud ganske godt. De sier at han er virkelig skrudd. Det er egentlig det eneste referansepunktet jeg har. Jeg har ikke møtt fyren selv.

6308967[/snapback]

Er necrobutcher som driter seg ut med å prestere og si kun Fuck them, og fuck you, og we are the best. Blasphemer virker jo småflau over han og. Når de intervjuer Ghaal så spør de "What is your main inspiration?"

Ghaal: ......................................................Satan, og tar seg en supp Rødvin.

 

Og halsen til Corpsegrinder er helt vill, han må jo bøtte på med proteiner etter hver konsert. :p

Lenke til kommentar
Mainiac i Mayhem er ikke særlig godt bevart (blitt bedre med årene dog). Resten av Mayhem gutta virker noen lunde skrudd riktig sammen (i forhold til mange av kollegaene :ermm:).

6308943[/snapback]

Noen gode venner av familien kjenner Jørn Stubberud ganske godt. De sier at han er virkelig skrudd. Det er egentlig det eneste referansepunktet jeg har. Jeg har ikke møtt fyren selv.

6308967[/snapback]

Ja, mulig det, har ikke sett noen nyere interviewer med han, bare et gammelt fra en dokumentar om Mayhem, og han sier bl.a. at han synes drapet på Aarsedt var en ting mellom Vargen og han, som han selv syntes var fair. Hellhammer virker igrunn som en fornuftig fyr (av det jeg har fått med meg hvertfall).

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg sammenhengen mellom uklipte gitar strenger og black metal? Kommer aldri til å forstå det...

6309553[/snapback]

Klipping fåregår med saks. Saks er dameredskap. :)

 

Øks kunne vært et fint alternativ, men hvis man bomma så kunne man jo ødelagd gitaren.

Lenke til kommentar

Jeg har vært alt for sosial den siste tiden, får ikke med meg ting på forumet..

 

 

Men gratulerer(litt på etterskudd) Glint! :)

 

Er det noen som kan forklare meg sammenhengen mellom uklipte gitar strenger og black metal? Kommer aldri til å forstå det...

6309553[/snapback]

En rølpete ting de arvet fra punken kanskje?

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...