Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kun hørt Pale Folklore, som visstnok skal være fantastisk genial (av 10 omtaler på Metal-Archives har den gjennomsnitt på 99 %, ganske imponerende), men den gjør det rett og slett ikke for meg, noen gode riff og melodier her og der, men alt for mye intetsigende greier imellom. Hvordan er Ashes Against The Grain i forhold?

Lenke til kommentar

Jeg syns den nye skiva er det beste de har gjort, de tidligere utgivelsene hadde litt dårlig produsering. trommer falt litt ut av takt her og der og sånn. Men den siste skiva er strøken.

 

Utrolig trist, utrolig dyster. Digge kassegitar melodier, samt harde dobbeltromme partier.

 

Hør Fire Above, Ice Below og Not Unlike The Waves.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett A headbangers journey.

 

METAL_POSTER.jpg

 

Ja, da har jeg sett denne og. Får ta en kort oppsummering.

 

Den handler om at en fyr (husker ikke navnet) vil finne ut endel om metall kulturen. Prøver og finne ut hvorfor det blir kritisert og blabla.

Det starter med at han leiter etter røttene til heavy metal, og intervjuer diverse folk om dette.

Ettervært så går han oppover i tid og beveger seg litt mer innen for noen av sjangerne. Ble små-flau av den Norske delen, men hadde ikke forventa noe bedre.

Helt grei underholdning detta. Får legge til en verdt og se da. Sånn at folk faktisk gidder og se den. Den er verdt og se, hehe. :)

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
*Vaske Backstage for tant og fjas*

bf1.jpg

 

Hva anbefales av Lynyrd Skynyrd karer?

6302428[/snapback]

 

Som megafan av 'Skynyrd anbefaler jeg deg Second Helping. Det er deres beste album spør du meg. Ellers er jo (pronounced leh-nerd skin-nerd) en klassiker. Av de nyere albumene vil jeg anbefale Endangered Species fra '94, her er det mange gromlåter.

Lenke til kommentar

Headbangers Journey er konge! :yes:

 

Så den på Tromsø Internasjonale Filmfestival i januarish.. er den i salg i Norge enda? og hvem har?

 

Så et lite hjertesukk.. skjer med at ingen av platesjappene i oslo hadde vindication (susperia), sevas tra (otep) eller Sons of Northern Darkness?

 

Grats, Glint!

Lenke til kommentar
10hi k9z f9z omg thx m8z <3

 

Spanderte ei flaske 18 år gammel Chivas Regal på meg selv i dag. Sitter nå og smånipper på et glass Shamrock med Masters of Reality i spilleren. Etterpå blir det biffmiddag, hoho! Fin dag. :thumbs:

6307717[/snapback]

Omg, den er -om mulig- enda bedre enn 12.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...