Supernaut_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ut ifra det lille jeg fikk hørt før jeg må stikke, så virka det som det traff ganske bra Glint. Takk. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Har hørt den kommende Agalloch skiva "Ashes Against The Grain" en del ganger nå. Hører at den trenger en del tid, for jeg får liksom ikke helt tak på låtene, men hører at det er kvalitet. Endret 12. juni 2006 av qweac Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hey! faen, kom til å tenke på no. Har noen no tips om noe gammel sein-rock? som innholder bl.a sein tungbassing, ikke "love in the air stemning" på musikken, blabla, kommer ikke på no fler kriterier. Tenker på musikk man bare har lyst til å sitte en i en sofa med lav belysning, og slappe av. Det ble vell en litt håpløs forklaring, Noe ala dette. 6294933[/snapback] Wolfmother kanskje? Er ei låt integrert i siden : http://www.wolfmother.com/2005.html Eller du kan prøve noen av bandene som startet stilen på 70 tallet. Bang Atomic Rooster Jane Stray dog Baker Gurvitz Army Titanic osv osv. Send en pm hvis du vil ha noen låter Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Har hørt den kommende Agalloch skiva "Ashes Against The Grain" en del ganger nå. Hører at den trenger en del tid, for jeg får liksom ikke helt tak på låtene, men hører at det er kvalitet. 6295334[/snapback] Jeg forelsket meg med engang jeg (eller etter Limbs som ikek var så bra og Falling snow som jeg hadde hørt) Fire Above, Ice Below og Not Unlike The Waves er så svindigge. Skikkelig gooode låter. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) blabla Wolfmother kanskje? Er ei låt integrert i siden : http://www.wolfmother.com/2005.html Eller du kan prøve noen av bandene som startet stilen på 70 tallet. Bang Atomic Rooster Jane Stray dog Baker Gurvitz Army Titanic osv osv. Send en pm hvis du vil ha noen låter 6295511[/snapback] Wolfmother var greit, ikke helt det jeg var ute etter men ikke noe og klage på. Jeg får ta meg tid seinere å få hørt no på det andre du nevnte TAAB. Takk for hjelpen. Endret 12. juni 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hey! faen, kom til å tenke på no. Har noen no tips om noe gammel sein-rock? som innholder bl.a sein tungbassing, ikke "love in the air stemning" på musikken, blabla, kommer ikke på no fler kriterier. Tenker på musikk man bare har lyst til å sitte en i en sofa med lav belysning, og slappe av. Det ble vell en litt håpløs forklaring, Noe ala dette. 6294933[/snapback] Debutskiva til The Doors med samme navn! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Krapyl er noen tøser, venter forsatt på skjortene jeg bestilte for en måned siden. Latterlig opplegg, de har til og med slettet kontoen min på siden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 OMFG! Mye av Halo2 musikken er faen meg deilig Lenke til kommentar
Axes Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Cannibal Corpse - Gutted, alle sangene fra Butchered At Birth er rett og slett herlige, uklar lyd og ordentlig seig DM! AAAAAAARGHH!111 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg skal ærlig talt innrømme at U96 - Heaven er bedre enn det der. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hey! faen, kom til å tenke på no. Har noen no tips om noe gammel sein-rock? som innholder bl.a sein tungbassing, ikke "love in the air stemning" på musikken, blabla, kommer ikke på no fler kriterier. Tenker på musikk man bare har lyst til å sitte en i en sofa med lav belysning, og slappe av. Det ble vell en litt håpløs forklaring, Noe ala dette. 6294933[/snapback] Kanskje noe av dette faller i smak, prøv litt forskjellig; Sahg (fra Norge), Cathedral, Electric Wizard, Kyuss, Khold (kanskje litt vel black metal for fullstendig avslapping, men?), Lowrider. Syns Dopethrone-plata til Electric Wizard er fin å sette på når man bare skal "space out". Edit: O-hoi så sent ute man var.. Endret 13. juni 2006 av Paull Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Har hørt endel på alle du nevnte der, bortsett fra Khold som er kjedelig. Electric wizard sin dopethrone er herlig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 OMFG! Mye av Halo2 musikken er faen meg deilig 6297084[/snapback] Indeed. Samme gjelder soundtrackent til det førstespillet. Spillet er forøvrig fantastisk og har mye stemmning, mye på grunn av den geniale musikken. Om det så er de pompøse og episke smfonilåtene som står til de stooore vide landskapene eller låtene som får det til å gå frysninger i ryggen på banene mens man gjemmer seg for "The Flood". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Enig med TLZ. Eller ang. første spiller i hvertfall. Halo 2 er et makkverk i forhold og jeg synes også musikken i eneren er klart best. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Whut? Jeg synes Halo 2 var en god oppfølger, både på gameplaydelen og musikkdelen. Begge deler ble bygget videre på i samme retning, men fikk nye ting. (fks. Halo 2 soundtracken var mer rocka...) Gleder meg til Halo 3 jeg. Det lille jeg har hørt av musikken i traileren viser til at musicwise så blir det mer "tradisjonelt" igjen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Halo 2 var kjekt, hvertfall når elgitaren kommer inn og spiller vakre melodier. Men da er det fastsatt gutter, Slayer sin nye sang Cult er helt fuckings rå, og forhåpningene til albumet er store. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): There is no fucking Jesus ChristThere never was a sacrifice To land upon the crucifix He rode the cup of purity Infectious in facility I've made my choice Six six six Endret 13. juni 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Enig i at musikken i begge spill er episk og deilig! Men begge spillene lider også av å vere utrolig kjedelig og ensformig i lengden. Måtte faktisk legge vekk Halo2 etter å ha spillt ihuga ein periode. Så viste det seg igjen at når eg plukka det opp for å fullføre så var det bare ein drøy times spilletid igjen Halo3 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Slayer sin Cult er ikke mere en grei, samme med Jihad. Eyes of the insane er uber kjedelig. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Deg om det Noen som har hørt det nye Deicide albumet? Herregud for nokke skit... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Savnet automat geværet fra Halo i 2`ern eg.HAdde jo den derre burst rifla bare Uansett musikken i Halo3 traileren løftet meg 9 hakk,alt stemte så deilig med det som foregjikk på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg