Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hey! faen, kom til å tenke på no. Har noen no tips om noe gammel sein-rock? som innholder bl.a sein tungbassing, ikke "love in the air stemning" på musikken, blabla, kommer ikke på no fler kriterier.

Tenker på musikk man bare har lyst til å sitte en i en sofa med lav belysning, og slappe av.

 

Det ble vell en litt håpløs forklaring,

 

Noe ala dette.

6294933[/snapback]

 

Wolfmother kanskje? Er ei låt integrert i siden : http://www.wolfmother.com/2005.html

 

Eller du kan prøve noen av bandene som startet stilen på 70 tallet.

Bang

Atomic Rooster

Jane

Stray dog

Baker Gurvitz Army

Titanic

osv osv.

 

Send en pm hvis du vil ha noen låter :)

Lenke til kommentar
Har hørt den kommende Agalloch skiva "Ashes Against The Grain" en del ganger nå. Hører at den trenger en del tid, for jeg får liksom ikke helt tak på låtene, men hører at det er kvalitet.

6295334[/snapback]

Jeg forelsket meg med engang jeg (eller etter Limbs som ikek var så bra og Falling snow som jeg hadde hørt) :love:

Fire Above, Ice Below og Not Unlike The Waves er så svindigge. Skikkelig gooode låter.

Lenke til kommentar
blabla

Wolfmother kanskje? Er ei låt integrert i siden : http://www.wolfmother.com/2005.html

 

Eller du kan prøve noen av bandene som startet stilen på 70 tallet.

Bang

Atomic Rooster

Jane

Stray dog

Baker Gurvitz Army

Titanic

osv osv.

 

Send en pm hvis du vil ha noen låter :)

6295511[/snapback]

Wolfmother var greit, ikke helt det jeg var ute etter men ikke noe og klage på. Jeg får ta meg tid seinere å få hørt no på det andre du nevnte TAAB. Takk for hjelpen. :)

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Hey! faen, kom til å tenke på no. Har noen no tips om noe gammel sein-rock? som innholder bl.a sein tungbassing, ikke "love in the air stemning" på musikken, blabla, kommer ikke på no fler kriterier.

Tenker på musikk man bare har lyst til å sitte en i en sofa med lav belysning, og slappe av.

 

Det ble vell en litt håpløs forklaring,

 

Noe ala dette.

6294933[/snapback]

 

Debutskiva til The Doors med samme navn!

Lenke til kommentar
Hey! faen, kom til å tenke på no. Har noen no tips om noe gammel sein-rock? som innholder bl.a sein tungbassing, ikke "love in the air stemning" på musikken, blabla, kommer ikke på no fler kriterier.

Tenker på musikk man bare har lyst til å sitte en i en sofa med lav belysning, og slappe av.

 

Det ble vell en litt håpløs forklaring,

 

Noe ala dette.

6294933[/snapback]

 

Kanskje noe av dette faller i smak, prøv litt forskjellig;

Sahg (fra Norge), Cathedral, Electric Wizard, Kyuss, Khold (kanskje litt vel black metal for fullstendig avslapping, men?), Lowrider.

Syns Dopethrone-plata til Electric Wizard er fin å sette på når man bare skal "space out".

 

Edit: O-hoi så sent ute man var..

Endret av Paull
Lenke til kommentar
OMFG! Mye av Halo2 musikken er faen meg deilig :love:

6297084[/snapback]

Indeed. Samme gjelder soundtrackent til det førstespillet.

 

Spillet er forøvrig fantastisk og har mye stemmning, mye på grunn av den geniale musikken. Om det så er de pompøse og episke smfonilåtene som står til de stooore vide landskapene eller låtene som får det til å gå frysninger i ryggen på banene mens man gjemmer seg for "The Flood".

Lenke til kommentar

Whut? Jeg synes Halo 2 var en god oppfølger, både på gameplaydelen og musikkdelen. Begge deler ble bygget videre på i samme retning, men fikk nye ting. (fks. Halo 2 soundtracken var mer rocka...)

 

Gleder meg til Halo 3 jeg. Det lille jeg har hørt av musikken i traileren viser til at musicwise så blir det mer "tradisjonelt" igjen.

Lenke til kommentar

Halo 2 var kjekt, hvertfall når elgitaren kommer inn og spiller vakre melodier.

 

Men da er det fastsatt gutter, Slayer sin nye sang Cult er helt fuckings rå, og forhåpningene til albumet er store.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

There is no fucking Jesus Christ

There never was a sacrifice

To land upon the crucifix

He rode the cup of purity

Infectious in facility

I've made my choice

Six six six

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Enig i at musikken i begge spill er episk og deilig! Men begge spillene lider også av å vere utrolig kjedelig og ensformig i lengden. Måtte faktisk legge vekk Halo2 etter å ha spillt ihuga ein periode. Så viste det seg igjen at når eg plukka det opp for å fullføre så var det bare ein drøy times spilletid igjen

 

Halo3 :w00t::roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...