Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

LP-samlingen til min foreldre er bare trist.

6281659[/snapback]

Eneste jeg har funnet i samlinga til fattern som går ann å høre på er Bowie - Rare, og Bob Marley - Uprising. Resten er bare fælt =(

6281670[/snapback]

Far min har Bowie, Sabbath, Zeppelin, PF, King Crimson, osv.. Pluss masse ukjent 70-talls hard- og progrock. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ååh, jeg har fått helt dilla på Deeds Of Flesh og Fleshgore, noen som har hørt dem? Fantastisk blasting, Fleshgore skal jo til Wacken, noen som skal dit?

Ja! :D

np: king crimson - in the court of the crimson king

Ælzk <3

Fant akkurat denne i LP-samlinga til fatter, må nesten høres gjennom snart, har hørt så mye bra om den. :)

6281377[/snapback]

 

Heldiggris, jeg vil også dit, eneste jeg hadde håpet på var vell Fleshgore.

 

np: Nile - Sacrophagus

 

brutal musikk azzzzzzo!11!

6281276[/snapback]

Nile er egentlig ganske rart band igrunn, apelyder på slutten av sangen av "The Black Seeds Of Vengeance", syns det er et merkelig band.
Lenke til kommentar
Var på Stonegard igår, znork.

6281754[/snapback]

Znork indeed! Makan til kjedelige greier.

6283649[/snapback]

Ett "ord": Pjsa! Hørte Stonegard i fjor sommer, da de varma opp for Black Sabbath i Bergen, og det var rimelig fett.

 

Dessuten er det så bra sommermusikk. :cool:

Lenke til kommentar
Nile er jo ballefett!

 

OT: Hva heter brukeren din på HU Axes? :p

6281871[/snapback]

Nile er ikke originalt, "Goreguy" kaller jeg meg. :)

 

EDIT: Klarte å slette 15GB musikk akkurat, masse som var vanskelig å få tak i, ÅÅÅÅHÅAÅ")#()¤("!¤(**************!

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Klarte å slette 15GB musikk akkurat, masse som var vanskelig å få tak i, ÅÅÅÅHÅAÅ")#()¤("!¤(**************!

6283810[/snapback]

Papirkurv k0r?

 

 

 

Roots er rå.

6283864[/snapback]

Tenkte jeg skulle få litt mer plass, sånn for øyeblikket, da la jeg dem i papirkurven, for da bare gjennopretter jeg etterhvert, men så ble det for mye, så 15GB gikk bort..!
Lenke til kommentar
Klarte å slette 15GB musikk akkurat, masse som var vanskelig å få tak i, ÅÅÅÅHÅAÅ")#()¤("!¤(**************!

6283810[/snapback]

Papirkurv k0r?

 

 

 

Roots er rå.

6283864[/snapback]

Tenkte jeg skulle få litt mer plass, sånn for øyeblikket, da la jeg dem i papirkurven, for da bare gjennopretter jeg etterhvert, men så ble det for mye, så 15GB gikk bort..!

6283927[/snapback]

Dreti ut!

 

___

 

Enslaved - Path To Vanir | Album: RUUN | Black Metal

 

:love: Må få meg på LP og snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...