Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

JEG SYNS Ihsahn er konge, face it, altså innse at folk kan like han. Jeg sier ikke face it at han er konge... Folk har forskjellig smak.

6253763[/snapback]

NEWSFLASH: Det må ikke stå "jeg syns" i setningen, det vil likevel være et personlig mening.

Og Ihsahn lager skitmusikk. De siste to Emperor-platene, Peccatum og soloskiva er lyden av et pretensiøst ego fullstendig ute av kontroll. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JEG SYNS Ihsahn er konge, face it, altså innse at folk kan like han. Jeg sier ikke face it at han er konge... Folk har forskjellig smak.

6253763[/snapback]

NEWSFLASH: Det må ikke stå "jeg syns" i setningen, det vil likevel være et personlig mening.

6253894[/snapback]

thx <3

Lenke til kommentar
Noen som har hørt Secht greiene? Er det interesangt på noen slags måte? eller bare tøsete ond svart metall mer forutsigbart enn cannibal corpse?

6253993[/snapback]

Tidvis helt ålreit, men aller mest elendig. Siste 12 minuttene på plata er bare ymse lyder og annet vissvass. Styr unna.

Lenke til kommentar
Og Ihsahn lager skitmusikk. De siste to Emperor-platene, Peccatum og soloskiva er lyden av et pretensiøst ego fullstendig ute av kontroll. :)

Ikke mulig å ta mer feil.

Kvaliteten på Emperor er proporsjonal med Ihsahns innflytelse.

Empty er jo en hærlig god låt. :wee:

:D

Hørte på Called by Fire og Citizen. Det første jeg tenkte på var Grand Prix, Stratovarius og Lost Prophets :p Vet ikke helt hvorfor jeg fikk de assosiasjonenene, men slik e no værdn.

6253570[/snapback]

:blink:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

6253763[/snapback]

6253894[/snapback]

Ja jeg vet det, men "Face it, Ihsahn = Ballz" blir ikke sånn...

Hadde han tatt vekk "Face it" så hadde jeg ikke brydd meg :)

_

In the Woods... - Dead Man's Creek :love:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...