Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Hørte på noen klipp på hjemmesiden til Ihsahn nå, og det minnet meg om Lost Prophets med kvekkevokal. =/ Ikke meningen å tråkke noen på tærne :p

6253019[/snapback]

Ikke får å tråkke noen på tærne, men du er tonedøv.

 

Hør de andre låtene, ikke bare Homecoming (går ut ifra at du bare hørte den).

Lenke til kommentar
:D

 

Hørte på Called by Fire og Citizen. Det første jeg tenkte på var Grand Prix, Stratovarius og Lost Prophets :p Vet ikke helt hvorfor jeg fikk de assosiasjonenene, men slik e no værdn.

6253570[/snapback]

Særiøst? Du er rar.

 

Blande prog./avant-garde extreme metal med det der, det er.... mongo!

(No offence.)

Lenke til kommentar

Ja for alt Satrucci sier er riktig vettu, han har fasiten. Vi MÅ like det han liker fordi han er så kul og kan sånn tøft sms språk.. Gå og legg deg.

 

JEG SYNS Ihsahn er konge, face it, altså innse at folk kan like han. Jeg sier ikke face it at han er konge... Folk har forskjellig smak.

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere liker han eller ikke, men når dere skal liksom bestemme hva som er bra og hva som er dårlig så blir det barnslig.

6253806[/snapback]

Er det ikke lov å ha det morro heller nå? :(

6253825[/snapback]

Synes ikke det var noe morsomt jeg. :dontgetit:

 

 

Uansett: Black Sabbath - Hand of Doom HOLY JUDAS for en herlig låt!!!!!

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke brydd meg mindre om dere liker han eller ikke, men når dere skal liksom bestemme hva som er bra og hva som er dårlig så blir det barnslig.

6253806[/snapback]

Er det ikke lov å ha det morro heller nå? :(

6253825[/snapback]

Jo? Dere er ute av barnehagen for lenge siden så dere må da ha andre måter å ha det moro på enn dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...