Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen ta plastichead.com, bestilte greier 23.april, alt var in stock og jeg har enda ikke fått det. Ikke har de svart på mailen jeg sendte for ett par dager siden heller.

6243135[/snapback]

De er noen slasker!!! Bestilte noen klær derfra for et år siden eller noe sånt, har jeg sett noe til dem? Nei, fikk en mail om at den ene t-skjorta/longsleeven var utsolgt. Derfor er det jo logisk at jeg må betale for den, og det andre jeg bestilte, uten å få noe som helst! :thumbup:

Lenke til kommentar
Faen ta plastichead.com, bestilte greier 23.april, alt var in stock og jeg har enda ikke fått det. Ikke har de svart på mailen jeg sendte for ett par dager siden heller.

6243135[/snapback]

De er noen slasker! Bestilte noen klær derfra for et år siden eller noe sånt, har jeg sett noe til dem? Nei, fikk en mail om at den ene t-skjorta/longsleeven var utsolgt. Derfor er det jo logisk at jeg må betale for den, og det andre jeg bestilte, uten å få noe som helst! :thumbup:

6243159[/snapback]

Arg. Du må jo klage og be om det tilbake da!

Lenke til kommentar
Faen ta plastichead.com, bestilte greier 23.april, alt var in stock og jeg har enda ikke fått det. Ikke har de svart på mailen jeg sendte for ett par dager siden heller.

6243135[/snapback]

De er noen slasker! Bestilte noen klær derfra for et år siden eller noe sånt, har jeg sett noe til dem? Nei, fikk en mail om at den ene t-skjorta/longsleeven var utsolgt. Derfor er det jo logisk at jeg må betale for den, og det andre jeg bestilte, uten å få noe som helst! :thumbup:

6243159[/snapback]

Arg. Du må jo klage og be om det tilbake da!

6243171[/snapback]

Er så lenge siden, og jeg er lat. Dessuten var det bare snakk om 100-200 kr. (Tilbud.)

Lenke til kommentar
Monday, May 01, 2006

 

 

Reinforcing The Hatred

 

Anaal Nathrakh are approximately 70% finished with the recording of their new album.  The following may help plug the gaping hole between now and its release:

 

Owing to the lack of regard for decency shared by Mordgrimm and Earache records, the labels have decided to mutually re-release Anaal Nathrakh's 'The Codex Necro' and 'When Fire Rains Down From The Sky, Mankind Will Reap As It Has Sown' (label will vary according to territory).  To further extend the list of various justifications for their respective punishment, obliteration and damnation, those concerned have chosen to augment these versions of the recordings by the inclusion of the following:

 

The Codex Necro will have bonus tracks comprising the Peel Session recorded for the late John Peel's legendary radio show at the BBC studios at the great man's personal request.  These include the first ever performance of 'The Oblivion Gene', later to appear in its full re-recorded form on the subsequent album Domine Non Es Dignus.  No, that doesn't mean this session was the first recording of the song, it means it was the first performance EVER, the song was never even rehearsed before this recording session.

 

When Fire... is reissued with the inclusion of Anaal Nathrakh's full live band debut, the Rock Show live session recorded for the BBC radio show of the same name.  Notable in this instance, alongside performances from Ventnor and Chemical Nova, are the appearances of Emburyonymous making its live debut for the band, and Nick Barker who bastardised for this recording alone.

 

The releases are simultaneous for the American territory on the 18th of April, and releases in other territories will follow in the weeks after this date.

 

May this news bring no tears of joy whatsoever to anyone's face, anywhere, at any time.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes Within Temptation - Mother Earth (låta) er fantastisk vakker? Tror jeg må skjekke ut hele albumet...

6243439[/snapback]

Kanskje en ok sang det, men resten av Within Temptation er jo drit, da. Ærlig talt. =p

6243456[/snapback]

Har hørt hele albumet nå, og det er nok den beste låta, men albumet var overraskende bra, mye bedre enn f.eks Nightwish.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så har Nightwish blitt båset som goth metal sammen med Lacuna Coil, Within Temptation, Theatre og Tragedy,osv fordi de har kvinnlig vokalist... noe som er rart med tanke på at de er svært forskjellige fra nevnte band. Nightwish er ganske standard power metall med symfonoi og kvinnevokal...

 

 

Forøvrig. Liker du lydbildet til Withing Temptation sjekk ut Stream of Passion. De har også litt sånn goth-lydbilde, men selve komposjonen er mer progga. (Ayreon bakmannen har en stor finger i det stillet). Anbefales til alle som liker enten prog eller goth metal. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...