LarsP Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg håper det blir skikkelig, skikkelig dårlig. Hadde vært morro 6238063[/snapback] St. Anger revisited? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg håper det blir skikkelig, skikkelig dårlig. Hadde vært morro 6238063[/snapback] St. Anger revisited? 6238181[/snapback] St. Anger ganger ti. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 St. Anger er undervurdert. *setter på 'My World' og gjemmer seg bak en branndør men flamingen tar til* Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sitter å røyker alene og hører på Cradle of Filth - Nymphetamine Fix. Nydelig låt som trekker frem mange minner. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ulver - Dressed in Black Noen som vil ta seg bryet med å prøve å putte denne låta under en sjanger? Uansett er den en sekserlåt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ok, 10000 days har gått forbi Lateralus på Tool-lista. Ligger på 2.plass bak Ænima. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ulver - Dressed in Black Noen som vil ta seg bryet med å prøve å putte denne låta under en sjanger? 6238518[/snapback] Om avant-garde kan sies å være en sjanger, kan vi komme oss lett lett unna. Neida, jeg synes elektronikaen er dominerende i den låta, men det er jo helt klart også annen type musikk blandet inn, som f.eks. jazz. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ulovlig å laste opp bootlegs her? Bare lurer, siden jeg har den allerede legendariske Metallica-konserten på mp3 fra Rock am Ring. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det spørs om Metallica mener de har rettighetene til bootlegs. (Grateful Dead og andre band har jo sagt at folk fritt kan gi videre egne bootlegopptak så lenge de ikke tjener noen penger på det.) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Håper den nye Slayer skiva eier. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Håper den nye Slayer skiva eier. 6239850[/snapback] Samme her. Immortal comeback! Endret 4. juni 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Immortal comeback! 6239918[/snapback] Linken fungerer ikke, men er dette særiøst? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) http://www.vampire-magazine.com/default.html In an interview with German magazine RockHard vocalist Abbath says the following: “‘I’ and Immortal are two different stories, to make that clear, once and for all’, it [Abbath’s voice] croaks out of the phone. “At present I’m rehearsing nearly daily with Armagedda, and Demonaz has already written lyrics for seven songs. We will most probably begin with the recording for the ‘I’ debut this year.” The fire seems to be burning anew. “More than that. I am composing hard and intensive, as I didn’t in the later years. The time out has done me good, my head is clear, my liver is working perfectly again; I’m feeling totally recovered and ready for attack.” Then that’s the end of the premature retirement? “I think of it like Ozzy. His tour in 1995 was called ‘Retirement Sucks’. A good motto, I think.” So then an Immortal reunion is no longer out of the question? “No!” Pardon? “I didn’t really want to say it, but I don’t give a shit. We will come back, stronger than ever. I’ve met with Horgh for the first time in over a year. He’s built his new house here, right around the corner. In the next few days we will begin to rehearse our old ‘Blizzard Beasts’ classics. I’m already really hot on the idea.” And you’re certain we should print that? Then there’s no way back… “I’m a little out of practice, this being my first interview in two years. But somehow feeling good, that it’s out now. I’m mostly glad for our fans.” The petty cash rattling should be good again also. “Don’t say that! To clear that up: we’re not coming back for the money. If we had been going for the cash, we wouldn’t have allowed Immortal to split” Then only the date is missing. “Immortal are timeless frost. One year more or less doesn’t make a difference. We have all the time in the world.” Endret 4. juni 2006 av lanez-nor Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Linken fungerer ikke, men er dette særiøst? 6239958[/snapback] Det virker slik. Jeg lurer bare på hva som skjer med I. Kommer I og Immortal til å fortsette eller kommer I til å forsvinne? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 virker som at de skal først gjøre no I også Immortal etterhvert.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jesus, jeg går rundt og synger på a) Aleksander Denstad With - A Little to Perfect b) Treble - Amanbanda (Nederlands bidrag til MGP 2006) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hva synes folket om musikk som Deathstars, Covenant/The Kovenant, Samael og slikt? Jeg må si at jeg liker det. Kanskje ikke helt Deathstars, men jeg liker de to andre. Noen som vet om flere band med samme stil (jeg tenker ikke på slikt som Rammstein og Mnemic)? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Samael er fett. Resten er skit. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Lynyrd Skynyrd er fett. Resten er skit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg