Backspace_89 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) må bare si at Pandora faktisk ikke var så verst først kom Slayer-Raining blood, så Sepultura-who will die så kom en Necrophagist låt. ganske bra til å finne sanger nå spilles: In flames-starforsaken Endret 2. juni 2006 av Spazz Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Haha, tipper Kerrang gir mange metalfans anfall av denne utgivelsen; High Voltage 2006: np: Avenged Sevenfold - Walk (Pantera Cover) Det verste er at den faktisk fungerer helt ok. Edit; Tracklist: 1. Fall Out Boy - Start Today (Gorilla Biscuits Cover) 2. Aiden - Die, Die My Darling (The Misfits Cover) 3. Avenged Sevenfold - Walk (Pantera Cover) 4. Killswitch Engage - Holy Diver (Dio Cover) 5. Biffy Clyro - Buddy Holly (Weezer Cover) 6. Fightstar - My Own Summer (Shove It) (Deftones Cover) 7. The Dillinger Escape Plan - Jesus Christ Pose (Soundgarden Cover) 8. Still Remains - Head Like A Hole (Nine Inch Nails Cover) 9. Deftones - Simple Man (Lynard Skynard Cover) 10. The Answer - Sweet Emotion (Aerosmith Cover) 11. Bullet For My Valentine - Crazy Train (Ozzy Osbourne Cover) 12. 36 Crazyfists - Digging The Grave (Faith No More Cover) 13. Arch Enemy - Symphony Of Destruction (Megadeath Cover) 14. Atreyu - You Give Love A Bad Name (Bon Jovi Cover) 15. NOFX - Straight Edge (Minor Threat Cover) :!: / Endret 2. juni 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (melde meg inn i tråden, bare) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (melde meg inn i tråden, bare) 6228189[/snapback] Hvem er det du tror du er? Jeg har vært med på tvilsomme backstage-orgier i flere år nå og så skal du plutselig valse inn å oppnå samme Backstage-status for ingenting? Fysjom. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Drudkh er konge musikk. Har bare hørt Forgotten Legends, men det er bra! 6201034[/snapback] No shit! Forgotten Legends er genial! De andre er også meget bra. 6201221[/snapback] Jeg har ombestemt meg. Alle er geniale! LarsP: WTF? Edit: (melde meg inn i tråden, bare) 6228189[/snapback] Hvem er det du tror du er? Jeg har vært med på tvilsomme backstage-orgier i flere år nå og så skal du plutselig valse inn å oppnå samme Backstage-status for ingenting? Fysjom. 6228389[/snapback] *Henge seg på.* Endret 2. juni 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jepp, han får virkelig høy status med 1 innlegg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Haha, seriøst. Killswitch Engages cover av Holy Diver er kjempemorsom. :!: Ble litt skuffet av Dillinger Escape Plan da deres coverversjon var litt tam til de å være. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Høh? .. hmm.. Status? Status for hva? Ikke lov til å følge med på tråden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Si noe om musikk. Hva er ditt favorittband? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Si noe om musikk. Hva er ditt favorittband? 6228445[/snapback] Theatre of Tragedy? I følge signaturen hans (last.fm) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Høh? .. hmm.. Status? Status for hva? Ikke lov til å følge med på tråden? 6228428[/snapback] Nei, pell deg vekk! Denne er kun for ekte backstage'ere.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Vel.. Jeg får begynne da! Mitt favorittband er Guns N' Roses, og har vært det så leeeeenge jeg har hørt på musikk!! Et, for meg, ubestridt band som nok vil bli min favoritt i en 15-20 år til.. Liker veldig mye av musikk.. Fra, som sagt, Guns N' Roses, til Suzanne Vega, Theatre of Tragedy, Sondre Lerche.. til St. Germain, så vidt innom Eminem (men han er den eneste i sjangeren), Metallica, Jethro Tull.. The Cardigans, No Doubt (tom. Tragic Kingdom).. Det meste med Gitar i, i grunnen! Spiller gitar.. har gjort i snart 14 år.. Var på pre-backstage med Steve Vai i oktober, noe som var rått.. Skal på 2 Guns' konserter til sommeren, og deltok også på den i 1993.. Gleder meg enormt!! Her er meg med Steve Vai, btw.. EDIT: MIN gitar han holder i hendene, og autograf har jeg bak! Endret 2. juni 2006 av Bone Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ble litt skuffet av Dillinger Escape Plan da deres coverversjon var litt tam til de å være. Får å bli godtatt i denne tråden må man ha: Gigantisk (e-)penis. Lite informativt innhold per innlegg. (Ca. 0,3 - 0,6) Mange innlegg. Kunnskap til å spamme med stil. Mye integritet. Legning som tillater de fleste typer cybersex. Et hemmelig forhold til en (eller flere) av de andre i Backstage-gjengen. Når kravene er oppfylt kan man daske ivei. Edit: Her er meg med Steve Vai, btw.. Flott eksempel på hvordan man får større e-penis. Endret 2. juni 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis du i tillegg hadde sex med Vai så er du godkjent. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei musikkmennesker. Jeg vil vite hva dere syns om musikken i teaseren jeg la ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6226965 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hvis du i tillegg hadde sex med Vai så er du godkjent. 6228510[/snapback] Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hehe, TLZ er litt slem i dag. Kanskje han burde klippe seg? Steve Vai har lagd noen sinnsyke sanger med marsboere i hovedrollene Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Får komme med mitt kjæreste i min musikksamling, også da! Jepp; den er Ekte, uspilt og i (near?) Mint! Endret 2. juni 2006 av Bone Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei musikkmennesker. Jeg vil vite hva dere syns om musikken i teaseren jeg la ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6226965 6228511[/snapback] Veldig kul musikk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Tusen takk! (Det var den som tok tid å lage i produksjonen av teaseren, ikke selve klippinga av videoen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg