Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Slipper ut i August etter det jeg vet.

6171287[/snapback]

 

Nynazisten Varg?

6171436[/snapback]

Han selv påstår i hvert fall at han ikke er nynazist, etter hva jeg har lest.

 

Jeg er egentlig ingen stor fan av finsk folkmetal, men det er noe med Korpiklaani som gjør meg i godt humør. Noen andre som liker glad metallen de serverer?

6162843[/snapback]

Korpiklaani er cheesy etter min mening. Hadde tekstene og vokalene vært byttet ut, kunne jeg nok ha likt det. Jeg foretrekker Moonsorrow, Turisas og Finntroll blant finsk folkemetall. Disse er også cheesy (de fleste folkemetallband er egentlig det), men jeg synes de leverer bedre musikk enn Korpiklaani.

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slipper ut i August etter det jeg vet.

6171287[/snapback]

 

Nynazisten Varg? Nei folk med sånne holdninger kan dei godt sperre

inne for godt etter mitt syn.

6171436[/snapback]

 

Slippes han ikke ut neste år eller i 2008 da? Han snakket om å lage noen nye cder, i samme gate som Filosofem. Blir spennende.

 

Vedder på det blir mye snakk rundtom her når han slipper inn, han var jo på alles lepper når han røk inn.

Lenke til kommentar

Han har jo komt på bedre tanker da han har sagt at han skal lage mer når han kommer ut (etter det jeg også forsto så sitter han allerede på endel matriale som han har laget i fengselet med kassegitaren sin :) ) Og det blir veldig spennende da han ikke er oppdatert på svart metall scenen i det heletatt, og vil gå rett tilbake til oldschool sakene, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
I mine øyne er ikke Burzum i nærheten av Old Mans Child  :love:

6175051[/snapback]

Du har rare øyne :hmm:

6175057[/snapback]

Neida, øynene mine har bare ikke et behov for å leke tr00

om vi ikke regner med at de 3 første utgivelsene til OMC egentlig er ganske tr00

 

edit:

Like greit å poste bilde av playlisten isteden for å skrive "np: Old Mans Child - Felonies of the Christian Art"?

 

edit2:

Noen har tydeligvis store problemer med å skjønne at jeg ikke var helt seriøs da jeg skrev første linja i innlegget her.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...