Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har to låter av Emperor på spillelista mi:

 

Empty og Sworn (Ulver Remix). Jeg ANER IKKE hvorfor jeg har Empty, men. Er den spesielt anbefalt her?

6165944[/snapback]

Uff, den remixen av Ulver er grusom, snakk om å voldta en god-låt.

 

Empty eier. Det gjør resten av skiva også. Og resten av skivene. Punktum.

 

 

 

 

 

(:mrgreen:)

 

Edit: Her er forresten t-skjorta jeg kjøpte igår, er litt forelska i den ATM. :love:

post-53784-1148421353_thumb.jpg

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

WTF??

 

Members of Mayhem and Samoth, along with various other black metallers, set out to burn down the ancient churches of Norway. Also in 1992, Faust was in Lillehammer to see the newly constructed Olympic park. A homosexual man approached him and suggested that they go together in the nearby forest. Faust agreed, and once in the forest, stabbed the man to death.

 

:eek::eek::eek:

Lenke til kommentar
Wtf? Skal mye til å få flere kjedelige sanger inn på en liste Nyhus, gikk du inn for det :)

6165815[/snapback]

Gikk inn for å høre på Emperor skivene mine og da havnet de naturligvis på en spilleliste i winamp. Og gud, for en høy kvalitet den spillelisten holder :love:

6168931[/snapback]

 

:w00t::thumbup::dribble:

Lenke til kommentar
Det med kirkebrannane er det eigenteleg veldig uklart kven som stod bak, men det at Faust drap ein homo trudde eg alle visste. =P

6166165[/snapback]

 

Varg var vel med på no brenning? Coveret på aske mener jeg.. :dontgetit:

6169555[/snapback]

 

På albumet Burzum / Aske (?) har han bilde av stavkjerka han brant ned :!: Bildet ble tatt morgenen etter det brant. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...