Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som synes Beseech er bra? Jeg hørte albumet 'Sunless Days' i går, og synes det var ganske fett.

 

Ja, det er emo, men who gives a crap så lenge musikk er god?

6161735[/snapback]

 

for meg hørtes det ut som en blek versjon av To/Die/For. Men helt grei gjennomhøring.

Lenke til kommentar
Noen som synes Beseech er bra? Jeg hørte albumet 'Sunless Days' i går, og synes det var ganske fett.

 

Ja, det er emo, men who gives a crap så lenge musikk er god?

6161735[/snapback]

 

for meg hørtes det ut som en blek versjon av To/Die/For. Men helt grei gjennomhøring.

6161790[/snapback]

 

Det er ikke emo. Langt i fra faktisk... Gothic metal!

 

EDIT: Albumet er ikke noe spesielt bra. Enkelte låter er gode, men helheten blir alt for dårlig.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Er ferdig me demoen til bandet nå! Ta en titt innom og hør!

6160252[/snapback]

Synes det var kult jeg, spesielt låt nr 2. Stå på! :thumbup:

 

 

Var i Oslo igår, og var innom Sound of Noise, kom hjem med:

1 stk. Katatonia - The Great Cold Distance plakat

 

 

Plakatene var gratis. Skulle fått med meg noe mer, men folka som var med meg ble utålmodige. :( Uansett dritfornøyd med Opeth t-skjorta. :)

6160597[/snapback]

 

Hvordan så den ut? Er det den som følger med limited edition versjonen av plata? Hvis ikke, så vil jeg ha den. :p

 

EDIT: Haha, beklager dobbeltpost. Glemte at jeg nettopp sa noe i denne tråden... Jaja, ingen er feilfri.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hvordan så den ut? Er det den som følger med limited edition versjonen av plata? Hvis ikke, så vil jeg ha den. :p

Som coveret på skiva. :) (Nederst er det et lite bilde av coveret til My Twin singelen og så står det "New album featuring the new single My Twin".)

 

Hadde de Old Mans Child plakater?

Nei. (Ikke som jeg så ihvertfall.)

Lenke til kommentar
ÅÅÅÅH, Dying Fetus med One Shot, One To Kill, faen for en slager!!

6163841[/snapback]

Knall sang, og knall band. Fenger som dæsken.

6163925[/snapback]

Totally agree, er jeg den eneste som syns dem har litt lik gitarspilling som Pantera på "Stop at nothing" albumet?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...