Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei nei, Coldplay har da faktisk et par-tre låter som er ganske bra.

6148102[/snapback]

 

Og U2 har over 20.

 

Sikker på at flesteparten som mener U2 er oppskrytt har aldri vært i nærheten av det geniale albumet Achtung Baby. De har sikkert bare hørt noen av de nye sangene, som er i en helt annen sjanger tilogmed. Achtung Baby er blant tidenes beste skiver, snakk om stilskifte da. Fra å gå fra The Joshua Tree (klassiker) til Achtung Baby.

 

Gidder jeg ikke snakke mer, dere er teite. Gjør dere opp en mening. Skaff dere Achtung Baby, War, The Unforgettable Fire, og da kan dere si hva dere mener.

 

Var morsomt på Valle Hovin i sommer, da 40000 mennesker hoppet i takt på Where the Streets Have No Name.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjør opp dere en mening? Er ikke det å synes at U2 er oppskrytt å ha en mening?

6149021[/snapback]

 

Folk som syntes U2 er oppskrytt, og som ikke har hørt noe annet enn de to siste albumene, burde sjekke ut andre album før de slenger ut med at de er overvurderte etc.

6149213[/snapback]

Ja, ALLE som ikke liker U2 har bare hørt ett par sanger på Topp 20.

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Gjør opp dere en mening? Er ikke det å synes at U2 er oppskrytt å ha en mening?

6149021[/snapback]

 

Folk som syntes U2 er oppskrytt, og som ikke har hørt noe annet enn de to siste albumene, burde sjekke ut andre album før de slenger ut med at de er overvurderte etc.

6149213[/snapback]

Ja, ALLE som ikke liker U2 har bare hørt ett par sanger på Topp 20.

 

 

:roll:

6149397[/snapback]

 

Hvis du hadde lest mitt forrige innlegg, så hadde du spart deg for den der.

 

"Sikker på at flesteparten som mener U2 er oppskrytt har aldri vært i nærheten av det geniale albumet Achtung Baby."

 

Flesteparten.

Lenke til kommentar

U2 har da vitterlig et godt album, War, resten er boss etter min mening. War er faktisk et fantastisk(Igjen etter min mening) album.

 

Men så over til noe mer spennende, jeg satt nettop opp en liste over de neste cd kjøpene mine, og hvis jeg bestiller de på www.platekompaniet.no idag kommer det på 8022 kroner. Noen som gidder å sponse meg?

 

Edit: Noen som har noen godbiter å anbefale meg innenfor god musikk? :)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...