F.Mackey Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er jo hvertfall ikke meningen. Death Metal cover som vekker avsky? huffameg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er jo hvertfall ikke meningen. Death Metal cover som vekker avsky? huffameg... 6133997[/snapback] Glemt å ta pillen din i dag? Han postet noe til koverdiskusjonen vi hadde. Diskusjonen vi hadde var om coverne var vakre eller ikke. Du skjønner ikke at det da blir litt feil å psote et kover som er kronisk heslig i en diskusjon om vakre kovere? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg følet at det han karen mente var "Men apropo cover diskusjon, det nye til Disgorge er genialt(som han skrev, ikke pent, men genialt)" Er du med da? Og glemmer hele tiden å ta den jævla pillen, FAEN! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Og glemmer hele tiden å ta den jævla pillen, FAEN! 6134878[/snapback] Og ja, han skrev genialt. Men det passet fortsatt ikke sammen med resten av cover diskusjonen vår. Derfor jeg skrev det jeg skrev edit: Og ja, jeg hørt det nyeste Keep of Kalessin skiva på butikken i dag. Genialt, det lille jeg hørte(sang 3 og 4). Gitarspillet imponerte virkelig. I følge han bak kassa spilte gitaristen 18.5 slag på strengene i sekundet. Det var bare sykt! Synd jeg ikke hadde med penger, ellers skulle jeg kjøpt skiva. Får handle den til neste uke Endret 19. mai 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) jeg kan allerede tenke meg til kjedelige gitarsoloer på det albumet Endret 19. mai 2006 av Panz3r Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jævla heftig og rå riffing, men soloer er definitivt ikke herr Grønbechs sterke side. Heldigvis er det ikke mange av de på plata. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Og TLZ: Damer med horn = sexy 6133294[/snapback] Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tror det skal forestille ører? =-S Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Audioslave- Shadow on the sun Once upon a time I was of the mind To lay your burden down And leave you where you stood And you believed I could You'd seen it done before I could read your thoughts Tell you what you saw And never say a word Now all that is gone Over with and done-never to return I can tell you why People die alone I can tell you I'm A shadow on the sun Staring at the loss Looking for a cause And never really sure Nothing but a hole To live without a soul And nothing to be learned I can tell you why People go insane I can show you how You could do the same I can tell you why The end will never come I can tell you I'm A shadow on the sun Shapes of every size Move behind my eyes Doors inside my head Bolted from within Every drop of flame Lights a candle in Memory of the one Who lives inside my skin I can tell you why People go insane I can show you how You could do the same I can tell you why The end will never come I can tell you I'm The shadow on the sun Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tror det skal forestille ører? =-S 6136440[/snapback] Nei det er horn, hu er fra anime serien Elfen Lied, konge bra serie! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Audioslave- Shadow on the sun Once upon a time I was of the mind To lay your burden down And leave you where you stood And you believed I could You'd seen it done before I could read your thoughts Tell you what you saw And never say a word Now all that is gone Over with and done-never to return I can tell you why People die alone I can tell you I'm A shadow on the sun Staring at the loss Looking for a cause And never really sure Nothing but a hole To live without a soul And nothing to be learned I can tell you why People go insane I can show you how You could do the same I can tell you why The end will never come I can tell you I'm A shadow on the sun Shapes of every size Move behind my eyes Doors inside my head Bolted from within Every drop of flame Lights a candle in Memory of the one Who lives inside my skin I can tell you why People go insane I can show you how You could do the same I can tell you why The end will never come I can tell you I'm The shadow on the sun 6136463[/snapback] Flott sang ja, men syntes Like A Stone og I Am the Highway er bedre + Be Yourself på Out of Exile, der har du Audioslave top 3 Endret 19. mai 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tror det skal forestille ører? =-S 6136440[/snapback] Nei det er horn, hu er fra anime serien Elfen Lied, konge bra serie! 6136524[/snapback] Ah, okey. Skakke klage på damer med horn nei Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det værste er at Rammsund faktisk er litt fett^^ Ikke alle oversettelsene deres er riktig, men godt nok Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Man må få til versemål også da, ikke bare riktig oversetting. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Selvfølgelig, men det er småting som ikke stemmer helt, ikke bare enderimet. Men skal si de gjør en bra jobb med å kopiere rammstein Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Versemål er ikke enderim. Det er flyt og rytme i selve det man synger/framfører av vokal. Kanskje de så seg nødt til å endre enkelte ting av hensyn til det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 RA RA RASPUTIN Lover of the Russian queen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Woho. Kai var på heftig jazz-konsert i kveld. Med Jon Eberson og noen andre lokale gamlinger. Det svingte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jazz kan være grisefett. Spilte de psychojazz, eller kosejazz à la Lucky? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg