Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh. Monsters of Rock 91 med Metallica, Pantera og AC/DC i Moskva er en fantastisk konsert. Måtte bare si det.

6120438[/snapback]

 

Den vil jeg ha. Hvor kan man få tak i den? (Lovlig)

6120453[/snapback]

Om jeg ikke tar helt feil så er den kun gitt ut på VHS (NTSC):

For Those About to Rock: Monsters in Moscow

 

Pantera sitt sett finner man forresten på den nydelige DVD'en:

Pantera: 3 Vulgar Videos from Hell

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Kings of the Carnival Creation. Dæven som jeg elsker den sangen. Muligens den beste black metal låta noen gang i mine øyne :love:

6120763[/snapback]

 

En av mine Dimmu-favoritter, fantastisk sang. Utrolig aggresiv og brutal. Elsker backup-vokalen til Vortex og den sinnsyke trommingen til Barker.

 

Impotence of the once so perfect living, erase and rewind!

Lenke til kommentar
Kings of the Carnival Creation. Dæven som jeg elsker den sangen. Muligens den beste black metal låta noen gang i mine øyne :love:

6120763[/snapback]

 

En av mine Dimmu-favoritter, fantastisk sang. Utrolig aggresiv og brutal. Elsker backup-vokalen til Vortex og den sinnsyke trommingen til Barker.

6120861[/snapback]

Jeg er så evig enig. Min Dimmu-favoritt nr. 1 :love:

Lenke til kommentar
Kings of the Carnival Creation. Dæven som jeg elsker den sangen. Muligens den beste black metal låta noen gang i mine øyne :love:

6120763[/snapback]

 

En av mine Dimmu-favoritter, fantastisk sang. Utrolig aggresiv og brutal. Elsker backup-vokalen til Vortex og den sinnsyke trommingen til Barker.

6120861[/snapback]

Jeg er så evig enig. Min Dimmu-favoritt nr. 1 :love:

6122206[/snapback]

 

Jeg greier glatt å sette "The Insight and the Catharsis" foran den låta, men hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...