Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, ikke lett å si. De fleste butikkene som selger plakater har bare drøssevis av standard fantasy-posters.

 

Men gå oppover Karl-Johan (fra oslo s) til du kommer til Arkaden kjøpesenter. Langt bak i senteret ligger Bodymap. Det er en goth/metal klesbutikk, de selger også tøyflagg og sikkert plakater av band også.

Og drøssevis av band t-shirts gensere (men er ganske dyre).

 

Ellers bør enhver metalelsker finne Sound of Noise rett over gata fra Rockefeller. Oslos feteste metalplatesjappe. De har vel plakater der også tror jeg, og Rune i kassa er alltid behjelpelig uansett, kanskje han vet mere.

 

Hvis du er totalt ukjent i byen er det kanskje litt vanskelig å finne siden SoN er litt bortenfor allfarvei (Les: Karl Johan).

Skal prøve å forklare. Følg karl johan til domkirka. Ta til høyre der (hvis du går oppover fra Oslo S) og følg veien lang bortover til et svært åpent torg (Youngstorget) med et digert bygg i ene enden. Kryss tvers over og fortsett bortover gata. Når du ser oppover til venstre ser du snart rockefeller (et lite "hus" midt i veien som er en tunnelundergang for biler). Du skal også kunne se et svært flagg som markere inngangen til Rockefeller, og et stort skilt med masse butikknavn på.

Gå oppover veien så ser du sound of noise på sida (ligger ved siden av Top Secret, som selger militærklær og masse kule sverd og kniver og slikt).

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noen steder hvor jeg kan få/kjøpe noter til metal/rock til piano og keyboard? Leter etter det siden jeg har planer om å begynne å spille igjen :)

6116658[/snapback]

 

Du kan jo laste ned Guitar Pro og tabs til det... der er det piano tabs og.. :)

6116741[/snapback]

 

Nei, huff. Tabsene funker, men det gjør ikke notene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...