Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likmaling eier jo, er en fantastisk sjarm idet :) akkurat som hanekam innenfor punk :love:

6114413[/snapback]

Å bare følge en klisje i seg selv blir kjedelig. Slike ting kan være kule hvis man har det gjennomført og skiller seg ut blant megden, men ellers så er det kjedelig.

Lenke til kommentar
Den nye remiksen av One med U2 og Mary j Blige er faktisk bedre enn originalen...Ønsket meg bare litt mer stemme fra Bono...

6111433[/snapback]

Øhh? Blasfemi! :hrm:

6111545[/snapback]

Nei. :green:

 

Word Tlz. Mye bedre....Muse og Mew :)

6111433[/snapback]

kjedelig og kjedelig :] men jeg uttaler meg kanskje på litt feil grunnlag her, for egentlig liker (likte..) jeg både mew og muse. men i det siste har jeg gått _veldig_ lei av standard indie/moderne/mainstream/polert rock som foo fighters, coldplay, mew, muse, oasis osv. men radiohead går jeg tydeligvis aldri lei av...det ser jeg på som et kvalitetstegn.

 

 

6111637[/snapback]

 

Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo. Mew og Muse har ihvertfall litt fart, og rytme. Sittet å hørt mye på radiohead idag for å gjøre meg opp en mening, men det blir med samme svar. Det blir for platt. Men innen musikken har hver person hver sin mening og ingenting er feil. Dette er ihvertfall min...

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
:] men jeg uttaler meg kanskje på litt feil grunnlag her, for egentlig liker (likte..) jeg både mew og muse. men i det siste har jeg gått _veldig_ lei av standard indie/moderne/mainstream/polert rock som foo fighters, coldplay, mew, muse, oasis osv. men radiohead går jeg tydeligvis aldri lei av...det ser jeg på som et kvalitetstegn.

Synes strengt tatt Muse ikke ligner så veeeeldig på de bandene du nevner... :shrug:

 

Greit nok, de er ikke uber proggresive/eksperimental/avantgarde/[insert fancy genre here], men de lager bra rock med variasjon. :)

 

Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo.

Musikken eier vel ikke emopunk elementer i det hele tatt.

 

Hvis det er det at det trist musikk så synes jeg strengt tatt Muse er minst like desperat og traust.

 

 

Jeg savner liksminke, jeg savner ikke personer som Abbath som klær seg ut som en klovn.

Please. Abbath er søt.

 

 

:green:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo.

 

Musikken eier vel ikke emopunk elementer i det hele tatt.

 

Hvis det er det at det trist musikk så synes jeg strengt tatt Muse er minst like desperat og traust.

 

Nei, men den har ikke farten og morroa som andre band har, som derfor gjør den til et depressivt band...

 

IMHO plX....:)

Lenke til kommentar

Marduk brukte skikkelig liksminke på Infernofestivalen. Ikke svart/hvit kiss-sminke.

Syns det er godt å se at noen enda holder på gamle tradisjoner, ikke følger etter massene som har bestemt at det er "ut" og gammeldags. So what? Da beviser de i det minste at de driter i trender og kjører på oldschool.

 

Edit: Abbath er cutie ja..se her:

abc.gif

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo.

 

Musikken eier vel ikke emopunk elementer i det hele tatt.

 

Hvis det er det at det trist musikk så synes jeg strengt tatt Muse er minst like desperat og traust.

 

Nei, men den har ikke farten og morroa som andre band har, som derfor gjør den til et depressivt band...

 

IMHO plX....:)

6114992[/snapback]

 

tsssh. piss.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...