Cuneax Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt :!: Jeg digger når vokalisten skriker så han får en høyfrekventert, halveis grinete stemme. Skjønner hvorfor man kan skvette her, ja Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Likmaling er altfor standard. 6112238[/snapback] Likmaling blir nesten ikke brukt lenger. Dessverre Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Likmaling er altfor standard. 6112238[/snapback] Likmaling blir nesten ikke brukt lenger. Heldigvis 6113622[/snapback] Fixed. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Likmaling eier jo, er en fantastisk sjarm idet akkurat som hanekam innenfor punk Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Gaahl hadde ikke sett like tøs ut, uten liksminke. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Skal ikke være kewl eller noe, skal gjøres in the name of art Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Helvette så brutalt, sitter her å hører på Brann sanger mens jeg lader opp til kampen, FAEN SÅ DET KOMMER TIL Å EIE DA! Endret 17. mai 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Likmaling eier jo, er en fantastisk sjarm idet akkurat som hanekam innenfor punk 6114413[/snapback] Å bare følge en klisje i seg selv blir kjedelig. Slike ting kan være kule hvis man har det gjennomført og skiller seg ut blant megden, men ellers så er det kjedelig. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Her diskuteres det heftig for tiden. Har ikke denne liksminke-diskusjonen pågått over et utall sider? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Likmaling har sin sjarm. Enkelt og greit. Jeg savner det. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Den nye remiksen av One med U2 og Mary j Blige er faktisk bedre enn originalen...Ønsket meg bare litt mer stemme fra Bono... 6111433[/snapback] Øhh? Blasfemi! 6111545[/snapback] Nei. Word Tlz. Mye bedre....Muse og Mew 6111433[/snapback] kjedelig og kjedelig :] men jeg uttaler meg kanskje på litt feil grunnlag her, for egentlig liker (likte..) jeg både mew og muse. men i det siste har jeg gått _veldig_ lei av standard indie/moderne/mainstream/polert rock som foo fighters, coldplay, mew, muse, oasis osv. men radiohead går jeg tydeligvis aldri lei av...det ser jeg på som et kvalitetstegn. 6111637[/snapback] Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo. Mew og Muse har ihvertfall litt fart, og rytme. Sittet å hørt mye på radiohead idag for å gjøre meg opp en mening, men det blir med samme svar. Det blir for platt. Men innen musikken har hver person hver sin mening og ingenting er feil. Dette er ihvertfall min... Endret 16. mai 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg savner liksminke, jeg savner ikke personer som Abbath som klær seg ut som en klovn. Er det ingen andre enn Gorgoroth som klarer å bruke liksminke lenger? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Old Mans Child brukte det på de tidligere albumene, men har ikke sett snurten av det de siste fem årene. Ellers så har vi vel Darkthrone? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Mayhem gjør da det også. Forøvrig bryr jeg meg ikke særlig om et band bruker liksminke eller ei... (Gaahl er bortimot den eneste jeg mener MÅ bruke det. ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) :] men jeg uttaler meg kanskje på litt feil grunnlag her, for egentlig liker (likte..) jeg både mew og muse. men i det siste har jeg gått _veldig_ lei av standard indie/moderne/mainstream/polert rock som foo fighters, coldplay, mew, muse, oasis osv. men radiohead går jeg tydeligvis aldri lei av...det ser jeg på som et kvalitetstegn. Synes strengt tatt Muse ikke ligner så veeeeldig på de bandene du nevner... Greit nok, de er ikke uber proggresive/eksperimental/avantgarde/[insert fancy genre here], men de lager bra rock med variasjon. Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo. Musikken eier vel ikke emopunk elementer i det hele tatt. Hvis det er det at det trist musikk så synes jeg strengt tatt Muse er minst like desperat og traust. Jeg savner liksminke, jeg savner ikke personer som Abbath som klær seg ut som en klovn. Please. Abbath er søt. Endret 16. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Please. Abbath er søt. 6114912[/snapback] +1 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo. Musikken eier vel ikke emopunk elementer i det hele tatt. Hvis det er det at det trist musikk så synes jeg strengt tatt Muse er minst like desperat og traust. Nei, men den har ikke farten og morroa som andre band har, som derfor gjør den til et depressivt band... IMHO plX.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Marduk brukte skikkelig liksminke på Infernofestivalen. Ikke svart/hvit kiss-sminke. Syns det er godt å se at noen enda holder på gamle tradisjoner, ikke følger etter massene som har bestemt at det er "ut" og gammeldags. So what? Da beviser de i det minste at de driter i trender og kjører på oldschool. Edit: Abbath er cutie ja..se her: Endret 16. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Nå er vell ikke jeg den rette til å uttale meg, men jeg synes radiohead blir litt for emo. Musikken eier vel ikke emopunk elementer i det hele tatt. Hvis det er det at det trist musikk så synes jeg strengt tatt Muse er minst like desperat og traust. Nei, men den har ikke farten og morroa som andre band har, som derfor gjør den til et depressivt band... IMHO plX.... 6114992[/snapback] tsssh. piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg