Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Word Tlz. Mye bedre....Muse og Mew :)

6111433[/snapback]

kjedelig og kjedelig :] men jeg uttaler meg kanskje på litt feil grunnlag her, for egentlig liker (likte..) jeg både mew og muse. men i det siste har jeg gått _veldig_ lei av standard indie/moderne/mainstream/polert rock som foo fighters, coldplay, mew, muse, oasis osv. men radiohead går jeg tydeligvis aldri lei av...det ser jeg på som et kvalitetstegn.

 

qweac: jepp, det er et av mange kongealbum fra radiohead. for tiden liker jeg Kid A best...mye pga den sinnsykt bra fremføringen av everything in its right place på konserten i københavn for en stund siden.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Mew er mer enn bare standard, syns jeg. Mica, Snow Brigade osv har noe spesielt over seg.

6111645[/snapback]

jeg anser alt det jeg ramset opp som bra band, men jeg har som sagt gått grundig lei. det kan ha noe med å gjøre at musikksmaken min har vært dominert av sånne band i mange år nå...da er det interessant å se hva man går lei først, og hva som "lever evig".

Lenke til kommentar

Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt.

 

Kanskje tidenes beste åpning, helt alene på grunn av stemmen til Rainer Landfermann. Fy satan, det er så fælt, så fryktelig fælt. Fantastisk album.

 

Anbefaler deg forresten å sjekke ut "Mein Weg" albumet deres. Melankolsk metal på sitt aller beste. Bethlehem er i mine ører Tysklands beste metalband.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...