Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Er det det? Trodde alltid at det var Garm, jeg. Begge har visst sin Oxford English i orden ;)

6095170[/snapback]

Tja, Ihsahn's engelsk kan vel betviles. En av sangtitlene på Emperor er "I Am The Black Wizards". Lurer på hvordan han kan få "I" til å være flertall. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det det? Trodde alltid at det var Garm, jeg. Begge har visst sin Oxford English i orden ;)

6095170[/snapback]

Tja, Ihsahn's engelsk kan vel betviles. En av sangtitlene på Emperor er "I Am The Black Wizards". Lurer på hvordan han kan få "I" til å være flertall. :p

6095219[/snapback]

Det er jo bare enormt fett :p Adds mystique :p

Lenke til kommentar
Er det det? Trodde alltid at det var Garm, jeg. Begge har visst sin Oxford English i orden ;)

6095170[/snapback]

Tja, Ihsahn's engelsk kan vel betviles. En av sangtitlene på Emperor er "I Am The Black Wizards". Lurer på hvordan han kan få "I" til å være flertall. :p

6095219[/snapback]

 

Kanskje det var en spøk. Som I R FHUN :p

 

Og til det siste NIN-albumet: Syns THTF og Right Where It Belongs er bra nok.

Lenke til kommentar
Er det det? Trodde alltid at det var Garm, jeg. Begge har visst sin Oxford English i orden ;)

6095170[/snapback]

Tja, Ihsahn's engelsk kan vel betviles. En av sangtitlene på Emperor er "I Am The Black Wizards". Lurer på hvordan han kan få "I" til å være flertall. :p

6095219[/snapback]

Det er menignen. Les teksten. ;)

 

Dessuten er det jo Mortiis som står bak teksten. :roll:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Og ja, jeg vet at lydkvaliteten skal være litt dårlig innom BM, men hvorfor egentlig?

6091802[/snapback]

 

Ganske enkelt fordi de ikke hadde tilgang på bedre utstyr. Det var ikke noe kommersiell interesser i den musikken når den kom, så all innspilling måtte de gjøre selv.

 

Btw, noen som hører på Isengard? Vinterskugge, neslepax og Landet og havet er rå! For de som ikke vet det er det Fenriz (Darkthrone-trommis) sitt enmanns-prosjekt.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Limbonic Art - Moon in the Scorpio, fy så orgasmisk! Får dog ikke In Abhorrence Dementia til å sitte. :hmm: Hva synes folket om Limbonic Art?

6097796[/snapback]

 

Hør på låt nr. 4, When mind and flesh Departs (På Abhorrence). Det er en av de beste låtene deres noensinne syns jeg (har alle LA-platene ja). Kjemperefreng, og bra oppbygning også. Og ett av de sjukeste skrikene noensinne på starten.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...