Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Da var bilstereo innkjøpt. Høyttalerne passer ikke -.- Ble skru og mutter på dashbordet, bare heftig. Så viste det seg at cd-spilleren ikke ville lese av CDer..gg. SKAL BLI MORSOMT Å KJØRE RUNDT MED P4 :D

 

svar nr 9200.. Jezzzz

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke det en fan-side laget av noen russere?

6087913[/snapback]

Å, er det en fan side? Ja, da blir det litt anderledes.

 

edit:

Varg hører da fortsatt på black metal han? Ihvertfall virker det sånn ut ifra de intervjuene jeg har lest :dontgetit:

6087929[/snapback]

 

han er nazi, og bm stammer fra rock, som stammer fra blues, som er negermusikk har han sagt...... :ermm:

Lenke til kommentar

Nja, no er det vel mye usanheter ute å går. Etter det siste jeg har hørt så skal Varg begynne å lage svart metall igjen når han kommer ut fra fengselet. Etter det jeg har blitt fortalt vill matrialet ligge i Filosofem gaten, så man kan bare glede seg.

 

Og er endel siden disse svart metall er neger musikk uttalelsene, han skifter jo meninger i ett sett, så hvorfor akkurat den meningen skal henge igjen men ingen av de andre er for meg ganske rart. Skulle man tatt alt Varg noengang har sagt ville han ha vært skyldig og uskyldig på samme tid for å: brenne ned noen kirker, drepe Euronymous og være satanist. Er vi da enig at det Varg sier ikke er lov? Og at det faktisk kan tenke seg at han skifter mening? La oss no bare håpe på at det kommer nytt Burzum matriale, og nyte det gamle uansett. Om han liker svart metall eller ei har ingenting og si for kvaliteten på musikken, Vil folk påstå at Bergtatt og Vargnatt er barnslige utgivelser siden Garm har sagt det? Nei, tenkte meg det.

 

 

Noen som har hørt 4 Minutter inn i "Inn I Slottet Fra Drømmen" av Burzum? Veldig frekt av Varg, veldig frekt!

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Klarer ikke å holde det inne lenger, personelig syns jeg Burzum er musikk som går ann å høre på iblant, men det er sjeldent.

 

Men jeg skjønner ikke, det er så dårlig lydkvalitet og sakte tempo i sangene. Orker ikke å høre på iblant, blir altfor kjedelig å høre på, så skjønner ikke at folk kan ha Burzum som sitt favorittband. Det blir rett og slett for døvt, da fungerer det heller med Cannibal Corpse.

 

Og ja, jeg vet at lydkvaliteten skal være litt dårlig innom BM, men hvorfor egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...