Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok de fleste tenker på Boten Anna. Det er den som er "kåret" den offisielle russelåta, er det ikke? Den er nå i allefall grusom :)

6063894[/snapback]

Ble vel kåret årets russelåt på russ.no i alle fall. Og den er ikke grusom, den tar av. Og 'Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA' er enda bedre.

Lenke til kommentar
Tror nok de fleste tenker på Boten Anna. Det er den som er "kåret" den offisielle russelåta, er det ikke? Den er nå i allefall grusom :)

6063894[/snapback]

Ble vel kåret årets russelåt på russ.no i alle fall. Og den er ikke grusom, den tar av. Og 'Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA' er enda bedre.

6064405[/snapback]

Begge to er geniale, men nå går du over streken. :nei:

Lenke til kommentar
Det er lysår mellom necrolyden på Transilvanian Hunger og Hate Them!

6063687[/snapback]

 

Joa, sounden er litt forskjellig. Men tenkte på riffene, akkordene og arrangementene. Men har egentlig ikke hørt noe på de to nyeste platene, så jeg er på tynntynntynn is.. :whistle:

Lenke til kommentar
Tror nok de fleste tenker på Boten Anna. Det er den som er "kåret" den offisielle russelåta, er det ikke? Den er nå i allefall grusom :)

6063894[/snapback]

Ble vel kåret årets russelåt på russ.no i alle fall.

6064405[/snapback]

Godt mulig det stemmer. Trist er den nå i allefall. Og den hadde sikkert ikke blitt så populær om det ikke hadde vært for nerdesammenkomsten. Fucka sanger vokser og gror på det treffet der, etter hva jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Fy faen, så Necrophagia - Blood Freak musikkvideon igår, altså. Necrophagia må være herrene over goremetal, sånn gikk musikkvideon:

 

Først så er det en feit, ekkel og stygg man (trommisen faktisk) som bor i skogen helt for seg selv, så kommer det et par. Han dreper dem, og samtidig kutter opp dama, så begynner han å danse med hun når han har

skjært opp halvet trynet hennes. Så kommer ekkle parten, han drar fram pikken og begynner å dra`n, så cummer han under kjøttet på dama.

 

WARNING: NASTY!

Lenke til kommentar

Har nettopp sett Lydverket 30.11.2005 om igjen. Sendingen handlet om trance musikken sin historie. Selv om jeg overhodet ikke er interessert i trance musikk slo denne dokumentaren/sendingen godt ann hos meg. Synes det var en veldig godt laget dokumentar som holdt interessen oppe hos meg gjennom hele sendingen. Derfor tenkte jeg at det kunne være fint å se den en gang til.

Er fortsatt imponert over godt arbeid. Lydverket med Mona B. Rise er et utrolig bra program! Dere finner sendigen jeg prater om på nrk's webarkiv.

Lenke til kommentar
Har nettopp sett Lydverket 30.11.2005 om igjen. Sendingen handlet om trance musikken sin historie. Selv om jeg overhodet ikke er interessert i trance musikk slo denne dokumentaren/sendingen godt ann hos meg. Synes det var en veldig godt laget dokumentar som holdt interessen oppe hos meg gjennom hele sendingen. Derfor tenkte jeg at det kunne være fint å se den en gang til.

Er fortsatt imponert over godt arbeid. Lydverket med Mona B. Rise er et utrolig bra program! Dere finner sendigen jeg prater om på nrk's webarkiv.

6066910[/snapback]

NRK nett-TV eller?

Lenke til kommentar
Har nettopp sett Lydverket 30.11.2005 om igjen. Sendingen handlet om trance musikken sin historie. Selv om jeg overhodet ikke er interessert i trance musikk slo denne dokumentaren/sendingen godt ann hos meg. Synes det var en veldig godt laget dokumentar som holdt interessen oppe hos meg gjennom hele sendingen. Derfor tenkte jeg at det kunne være fint å se den en gang til.

Er fortsatt imponert over godt arbeid. Lydverket med Mona B. Rise er et utrolig bra program! Dere finner sendigen jeg prater om på nrk's webarkiv.

6066910[/snapback]

NRK nett-TV eller?

6067979[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...