Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Litt synd at den ble russelåt da, det er jo en nerdelåt!

6061869[/snapback]

Låta er jo for så vidt trist, uansett hvordan du vrir på det da. Den suger jo så absolutt enormt, kraftig, innihelvetes, forjævelig mye :)

6062735[/snapback]

Hva kan jeg si? TG er skadelig for musikksmaken. :p (Har også oppdaget en Ayla låt som faktisk ikke er så værst.)

6062844[/snapback]

 

Jeg skjermer meg for all ulyd på TG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker den, temmelig necro låt :)

 

Kan noen forklare meg hvorfor Satyr ikke er lagt inn på Sinnsykehus, og hvorfor folk forsatt kjøper skit platene? Har ikke klart å gi ut noe vetigt siden 96, jævla piss band.

 

Nyter de vakre tonene av Satyricon - Du Som Hater Gud

Lenke til kommentar
Litt synd at den ble russelåt da, det er jo en nerdelåt!

6061869[/snapback]

Låta er jo for så vidt trist, uansett hvordan du vrir på det da. Den suger jo så absolutt enormt, kraftig, innihelvetes, forjævelig mye :)

6062735[/snapback]

Hva kan jeg si? TG er skadelig for musikksmaken. :p

6062844[/snapback]

Vel,hva med å ikke dra på paradise of the nerds da, så slipper du det der :)

Lenke til kommentar
Er jeg heldig som ikke har (giddet å gjøre det minste lille forsøk på å få) hørt den?

Synes det er en koselåt jeg. :)

Jeg liker den, temmelig necro låt :)

 

Kan noen forklare meg hvorfor Satyr ikke er lagt inn på Sinnsykehus, og hvorfor folk forsatt kjøper skit platene? Har ikke klart å gi ut noe vetigt siden 96, jævla piss band.

Volcano er knall!

Lenke til kommentar
Jeg liker den, temmelig necro låt :)

 

Kan noen forklare meg hvorfor Satyr ikke er lagt inn på Sinnsykehus, og hvorfor folk forsatt kjøper skit platene? Har ikke klart å gi ut noe vetigt siden 96, jævla piss band.

 

Nyter de vakre tonene av  Satyricon - Du Som Hater Gud

6062957[/snapback]

 

Kom ikke Nemesis Devina ut i 97?

Lenke til kommentar

Tror ikke det hadde blitt veldig populært om han hadde kjørt ut ørten forskjellige variasjoner på Mother North heller. Musikere fornyer seg hele tiden ettersom man går gjennom forskjellige faser og lærer mere og mere.

Ingen liker å spille samme røkla, samme akkordene, samme arrangementene år etter år uten noen forandring. Da blir de bare møkk lei. Derfor fornyer band seg fra plate til plate.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...