Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, gud så herlig. Fikk endelig tak i "This Fire Burns" av Killswitch Engage. De gutta bare fortsetter å imponere. Fyfaen så herlig <3<3<3<3

6056737[/snapback]

Bare ennda et metalcore produkt som ruller ut av den amerikanske masseproduksjonsfabrikken. Rent teknisk så greier de å spille, kommer noen kule riff og til og med noen sanger som er bra her og der.... men alt i alt: Kjeeeeeedelig. Som 90% av alle andre metalcore-band.

Lenke til kommentar

Det meste som har core i seg pleier å være kjedelig.

 

Noen som har hørt den fantastiske basslinjen i Rise Against - black masks & gasoline etter 1 minutt og 15 sekunder? Orgasmisk.

 

Nyter de vakre tonene av Elite - Æreløs <-- Rimelig bra faktisk, meg like.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Needz drums  :(

6056453[/snapback]

 

Native Instruments Battery :thumbup:

6056617[/snapback]

Har Drum Kit From Hell, men jeg har ikke tolmodighet\får ikke til :\. Blir bare rare greier.

6056935[/snapback]

 

Åssen redigerings/innspillings program bruker du?

6057376[/snapback]

ACID 4 :blush:

Lenke til kommentar

TLZ er inne på sannheten her gitt. Metalcore er som regel noe forbannet skit....Killswitch inkludert.

 

Chimaira og Lowdown er hørbart. Ikke noe jeg gidder å bruke penger på, men helt ålreite saker...

 

Edit: K da. The Impossibility of Reason er verdt pengene.

Endret av Glint
Lenke til kommentar

Chimaira er mer groove/thrash metal som drar videre det Pantera begynte enn de er metalcore. (Sammen med Lamb of God.) Begge band har kanskje såvidt litt metalcore greier, gjerne særlig på vokalen... men ikke så mye utenom det.

 

Lowdown har jeg ikke hørt.

 

The Impossibility of Reason er verdt pengene.

6057723[/snapback]

Indeed. :)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...