Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG! Jeg hadde helt glemt hvor ufattelig fett Ram-Zet er! :D

 

MUST for alle som liker avant-garde (ekstrem) metal!

6052565[/snapback]

Minna meg om Evenasense eller noe :hm:

6053778[/snapback]

:ohmy: Hæ? :huh:

 

Hvordan er det mulig? :p

 

Hør låter som The Fall, King, The Claustrofobic Journey, The Seeker osv... Knall! (Egentlig alt fra de to første skivene er knall.) Du KAN ikke mene det minner deg om Evanesence? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Vi brukte vanlig teatersminke. Vet ikke hvor det ble kjøpt, de bare hadde det på badet. Bodymap selger vel sånt. Kjipt å bruke dårlig lekesminke som blir klissete og begynner å renne når man får en lyskaster i trynet. For øvrig er det ganske ekkelt hvis man ikke har gjort det før. Det føles som om du kveler huden, og det blir skikkelig klamt og klissete. Jeg var bare glad når jeg kunne vaske det vekk igjen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hvilken type svart metall er det dere spiller? Med tanke på at hvis det er oldschool greier så blir fort en abbath kopi veldig feil :) Jeg hadde gjort det slik som det skal være, smink deg til det ser ut som du er død, det er derfor det fikk navnet liksminke :)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Immortal ser ut som plastikkfigurer kjøpt på edwis

6056276[/snapback]

 

Immortal ser tr00 ut :mad:

6056280[/snapback]

 

Ahehahehaheahehaheha ja der kom latteren eg trengte akkurat no! Kjekt å gå med fakler på den lyse dagen. Men det er tr00 å blåse flammer ftw!!

 

Priceless!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...