Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan.

 

Nile tok litt av. Har verken stemme eller nakke igjen nå. Terje fra Chton tok helt av med gjentatte forsøk på crowdsurfing og andre metalaktiviteter. Tror han hadde bursdag i dag elns. Nile var ca. 47 ganger råere denne gangen enn på HITS.

 

Yyrkoon og Psycroptic var også ålreit.

 

ZZZzzZZZZzzzzzZZZ

Lenke til kommentar
Satan.

 

Nile tok litt av. Har verken stemme eller nakke igjen nå. Terje fra Chton tok helt av med gjentatte forsøk på crowdsurfing og andre metalaktiviteter. Tror han hadde bursdag i dag elns. Nile var ca. 47 ganger råere denne gangen enn på HITS.

 

Yyrkoon og Psycroptic var også ålreit.

 

ZZZzzZZZZzzzzzZZZ

6039051[/snapback]

Ok.

 

Fett.

 

Dø.

 

*rape*

Lenke til kommentar
Satan.

 

Nile tok litt av. Har verken stemme eller nakke igjen nå. Terje fra Chton tok helt av med gjentatte forsøk på crowdsurfing og andre metalaktiviteter. Tror han hadde bursdag i dag elns. Nile var ca. 47 ganger råere denne gangen enn på HITS.

 

Yyrkoon og Psycroptic var også ålreit.

 

ZZZzzZZZZzzzzzZZZ

6039051[/snapback]

Dø!

Lenke til kommentar
Satan.

 

Nile tok litt av. Har verken stemme eller nakke igjen nå. Terje fra Chton tok helt av med gjentatte forsøk på crowdsurfing og andre metalaktiviteter. Tror han hadde bursdag i dag elns. Nile var ca. 47 ganger råere denne gangen enn på HITS.

 

Yyrkoon og Psycroptic var også ålreit.

 

ZZZzzZZZZzzzzzZZZ

6039051[/snapback]

Dø!

6039908[/snapback]

Thanks. :D

Lenke til kommentar
Sitter forøvrig å varmer opp til i morgen med Now, Diabolical. De to første låtene er konge! Resten av skiva må høres litt mer inn tror jeg. Blir uansett grisefett å se dem live, håper de kjører på med masse Volcano!

6040990[/snapback]

Konsertene nå er for å promotere den nye skiva da, så det blir nok endel Now, Diabolical. Og akkurat derfor er det trist at jeg ikke rakk å få meg billetter..

Lenke til kommentar
Sitter forøvrig å varmer opp til i morgen med Now, Diabolical. De to første låtene er konge! Resten av skiva må høres litt mer inn tror jeg. Blir uansett grisefett å se dem live, håper de kjører på med masse Volcano!

6040990[/snapback]

Konsertene nå er for å promotere den nye skiva da, så det blir nok endel Now, Diabolical.

Selvfølgelig, håper bare de er av typen band som tar med det litt eldre de har gjort, selv om det er en promoteringstour. Tror de tjener mer på det enn å nesten utelukkende spille Now, Diabolical. Den har blitt mottatt med varierende reaksjoner fra fansen, så vis de drar igang litt Nemesis Divina (Mother North kommer jo garanter (håper jeg)) og Volcano så blir sikkert fansen glade.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...