Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Ingen DM folk her? Jeg hører omtrent kunn på DM, da går det i Cannibal Corpse, Gorgasm, Suffocation, Lordgore, Blood red Throne osv. Selv kjenner jeg en som pratet med "Pat O Brian" fra Cannibal Corpse når dem var på betong og spillte. Det er helt sykt, får kose meg med plektere fra "Kirk Hammet" og "Robert Trujillo" (Long time ago). Kjøpe kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apollon, Evil Twin og muligens Witchy Bitchy. Vet at de selger på Evil Twin men tør ikke å handle der grunnet at jeg vil opprettholde et noenlunde bra rykte :)

 

Synes at Vegard bør få fikset et nytt parti med windir klær snart, får jeg ikke min langarmete t-skjorte snart blir jeg dårlig.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe band t-skjorter og lignende? Skal ha fra Metallica, Slayer, Darkthrone, Windir og Misfits. Noen som kan hjelpe meg? Etter det jeg har hørt er Krapyl ganske utelokket.

6031243[/snapback]

 

Prøv på Aftermath i Trondheim. Du kan eventuelt bestille via webshopen deres. Hvis de ikke har det du er ute etter kan du jo prøve å sende dem en mail. De yter svært god service. :)

Lenke til kommentar
Ny avatar på meg. Følte at Scatman ble litt "feil" :---)

6029702[/snapback]

For lav harry-faktor så du gikk til noe ennda mer cheesey? :)

6030636[/snapback]

Jepp, men har byttet igjen nå da. Old Mans Child over scatman anytime

 

edit:

Ingen DM folk her?

Vi er det alle sammen. Vi bare liker å nyte litt boyband til tider :love:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...