Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.slottsfjellfestival.no/

 

Dette virker uberfett!

Festivalen har fri aldersgrense, men det er legitimasjonsplikt ved inngangen. Det vil være servering inne på området. Mindreårige som blir observert med alkohol vil bli fratatt festivalarmbåndet og umiddelbart bortvist. Det samme gjelder personer som overlater alkohol til noen under 18 år.

Aldersgrense under Kastellnatt vil være som følger: Himmel & Hav og Dolby: 20 år. Dolby-Garasjen: 18 år. Mens det på Rivals vil være 18 års-grense på torsdag og 20 på fredag og lørdag.

Ble litt forvirret nå. Noen som kan oppklare litt? Vil jeg kunne få med meg Keep of Kalessin og Enslaved eller ikke?

Lenke til kommentar
Ånei, de har ikke skrevet runene sine riktig. De har heller skrevet det slik at folk ser hva som skal stå der. Ja huff, da er de cheesy...

6029628[/snapback]

Jepp! Da er det jo lite poeng i å bruke runer uansett.

6029640[/snapback]

Hvorfor det? Det er jo bare hobbykverrulanter som vil klage på det (no offence)

Lenke til kommentar
Er jo en vikingish feeling på FROST teksten uansett. De de er ute etter vil jeg tro.

6029652[/snapback]

Jada, veldig vikingaktig. *humre*

6029747[/snapback]

Folk ser på det som runer når de ser det, ikke vær så pirkete.

6029864[/snapback]

Folk som kan runer ser ikke på det som runer. ;) Dessuten har Enslaved aldri egentlig hatt så høy vikingfaktor.

 

(Og for de som måtte lure synes jeg heller ikke at Moonsorrow har, eller har hatt, det.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...