Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Godag godtfolk, nå har da bandet mitt Gardarike spilt inn en ny sang. Er noen småting som må rettes på. Som for eksempel introen på trommer som låter balle, generelt lavt lydnivå og for lavt lydnivå under soloen. Uansett, dere kan jo få høre, og si hva dere synes.

 

Gardarike - Passion Of The Wicked Eye

6018847[/snapback]

Var veldig bra :) Kul låt, kan som det meste forbedres men den var bra syns jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lag en überspilleliste, så kan du få gode variasjoner. It iz le recommend.

6018931[/snapback]

Prøvde meg på det for en stund siden, men da endte det med at masse musikk jeg var lei ble spilt osv osv.

 

Og er enig med Eyvindr, kvaliteten på mp3filer er ikke alltid så god. Hører derfor mest på musikk via cder kjøpt i butikken ;)

Lenke til kommentar
Lag en überspilleliste, så kan du få gode variasjoner. It iz le recommend.

6018931[/snapback]

 

Kjørte überplaylist med shuffle helt til litt siden. Jeg fikk en grusom opplevelse med Ulver - Speak Dead Speaker tett etterfulgt av Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt på temmelig høyt volum. Har sjeldent hoppet så høyt i stolen før.

 

Ikke mer shuffle på meg.

Lenke til kommentar
Lag en überspilleliste, så kan du få gode variasjoner. It iz le recommend.

6018931[/snapback]

 

Kjørte überplaylist med shuffle helt til litt siden. Jeg fikk en grusom opplevelse med Ulver - Speak Dead Speaker tett etterfulgt av Bethlehem - Schatten aus der Alexander Welt på temmelig høyt volum. Har sjeldent hoppet så høyt i stolen før.

 

Ikke mer shuffle på meg.

6018996[/snapback]

 

:!:

 

Greit med litt overraskelser i hverdagen, vel? Digger når sånt skjer.

Lenke til kommentar
Album høres sammen. De skal høres sammen.

Jeg hører litt på en sang her og der, men generelt så liker jeg å høre igjennom album for album. :)

6019001[/snapback]

Enig. Og 320 Kps holder jo, men det er forstatt ikke like bra kvalitet som på cd i cdspilleren. mp3 filer er jo komprimert musikk så noen av elementene i musikken er tatt vekk slik at den skal være, nettopp, komprimert.

Lenke til kommentar
Godag godtfolk, nå har da bandet mitt Gardarike spilt inn en ny sang. Er noen småting som må rettes på. Som for eksempel introen på trommer som låter balle, generelt lavt lydnivå og for lavt lydnivå under soloen. Uansett, dere kan jo få høre, og si hva dere synes.

 

Gardarike - Passion Of The Wicked Eye

Noen gode riff og melodilinjer der. Lyden kan forbedres litt ja, men synes dette var meget bra... :)

 

 

Jeg bruker bare shuffle når jeg ikke greier å bestemme meg for hva jeg skal høre på. :p

Lenke til kommentar
Nei, jeg spurte Headcleaver :wee:

6018752[/snapback]

 

Hvem av oss?

6019654[/snapback]

 

Du er jo Jan-Erik.

 

Det hender en sjelden gang at jeg kan høre komprimering på spesielt symbaler i mp3-filer, men det er som sagt sjelden. Bitraten har jo selvfølgelig en del å si også, sammen med komprimeringsverktøy. 128kb/s kan være både bra og dårlig på samme låt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...