Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

eg blir aldri lei av dette eg :dontgetit:

6018626[/snapback]

Det blir jeg. Jeg blir så drittlei Soad at det er skummelt.. Men så går det noen år og de er helt fantastiske igjen :)

6018645[/snapback]

 

Trur rett og slett dette er fordi eg har så mange flotte minner til denne musikken :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går ikke an å bli lei av Aerials og Chop Suey ;)

6018665[/snapback]

Blir ikke lei av Soad generelt. Eller, har pauser inni mellom, men blir aldri skikkelig lei av dem. Det er et sånt band som jeg alltid kan "falle tilbake på" hvis jeg ikke har noe annet å høre på. (gått lei alt annet) :)

Lenke til kommentar
Går ikke an å bli lei av Aerials og Chop Suey ;)

6018665[/snapback]

Blir ikke lei av Soad generelt. Eller, har pauser inni mellom, men blir aldri skikkelig lei av dem. Det er et sånt band som jeg alltid kan "falle tilbake på" hvis jeg ikke har noe annet å høre på. (gått lei alt annet) :)

6018677[/snapback]

 

Ja, det er ca slik eg føler det.

Lenke til kommentar
Går ikke an å bli lei av Aerials og Chop Suey ;)

6018665[/snapback]

Blir ikke lei av Soad generelt. Eller, har pauser inni mellom, men blir aldri skikkelig lei av dem. Det er et sånt band som jeg alltid kan "falle tilbake på" hvis jeg ikke har noe annet å høre på. (gått lei alt annet) :)

6018677[/snapback]

 

Det finnes ingen band / artister i verden jeg kan høre på konstant over mange år, Metallica er det nærmeste jeg kommer noe slikt. Blir jo lei av SOAD også, men fy faen hvor bra det er :cool:

Lenke til kommentar
Nei, jeg spurte Headcleaver :wee:

6018752[/snapback]

Ja, når jeg hører på et band pleier jeg stort sett å kunn høre på det bandet til jeg blir drittlei. Så bytter jeg over. I forhold til min normale rutine har jeg egnelig vært flink nå og hørt på Ihshan, Katatonia og Satyricon samtidig. Og nå Eternal Tears of Sorrow også. Så slipper jeg å bli så lei at jeg blir kvalm av tanken på bandet.

Lenke til kommentar
Litt kjipt å høre i hjæl artister da..?

6018798[/snapback]

ja, det er kjempe teit. Men jeg gjør det ikke bevist. Det blir bare sånn at når jeg får en ny cd hører jeg på den til jeg blir drittlei. Så derfor pleier jeg å prøve å høre på flere samtidig, men det er ikke alltid jeg kjøper flere samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...