Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ye, for han kan spele pentatonskalaen FORTFORTFORT!

6014127[/snapback]

Du har ikke sett han du heller skjønner jeg.

6014190[/snapback]

Jeg har sett han. Jeg fremdeles tilgode å se noen som er mer suxxy. Når bassisten i Necrophagist eier Luca i soloer er det noe galt.

:no:

6014684[/snapback]

 

sant!

 

samtlige i Necrophagist eier de fleste..

Lenke til kommentar
Teit image, men gutta i Rhapsody kan virkelig spille. Luca Turilli er en gitarhelt av dimensjoner.

6012774[/snapback]

Blir som med Malmsteen. Å spille fort er ikke vært noe som helst hvis sangene en komponerer suger noe helt jævlig.

6017091[/snapback]

Joda, latterlig raskt spill kan være underholdende i seg selv. Bare se på DragonForce. :love:

Lenke til kommentar
Teit image, men gutta i Rhapsody kan virkelig spille. Luca Turilli er en gitarhelt av dimensjoner.

6012774[/snapback]

Blir som med Malmsteen. Å spille fort er ikke vært noe som helst hvis sangene en komponerer suger noe helt jævlig.

6017091[/snapback]

Joda, latterlig raskt spill kan være underholdende i seg selv. Bare se på DragonForce. :love:

6017114[/snapback]

Rhapsody og forsåvidt

 

http://www.epic-metal.com/rhapsody/pics/do...ge/group800.jpg

Lenke til kommentar
Foretrekker At the Heart of Winter <333

Jeg også, men alle skivene er knall (unntatt BB og BitN, som bare har noen gode låter).

(Jeg elsker kontraster :p)

Jeg også... Opeth er mestere der! :love:

Åja, sry. Han kan jo ikkje pentatonskalaen. =(

 

"VI KJØRER E-DUR, FOLX!"

Ikke mobb! Den eneste akkorden jeg kan jo. :(

Lenke til kommentar

Joda, latterlig raskt spill kan være underholdende i seg selv. Bare se på DragonForce. :love:

6017114[/snapback]

Rhapsody og forsåvidt

 

Dragonforce er vanvittig kult. Låtene i seg selv er ikke de beste (selv om de er bra), men bandet er jo helt spinnvilt.

 

Rhapsody spiller jo også forsåvidt rimelig fort, og så er det jo ikke mye som er så gøy som sing-along-refreng, maskingeværtromming, og snåle sagaer :tease:

Lenke til kommentar
Det nye Eternal Dreams of Sorrow albumet var faktisk veldig bra. Det har sunket litt mer inn nå og anbefales virkelig

6018141[/snapback]

 

Eternal Tears Of Sorrow? Syns ikke det nye albumet var noe å hoppe i taket over. Er skuffet, men det er jo greit...

 

Anbefaler som sagt "Chaotic Beauty."

Lenke til kommentar
Ahh, lite som slår å chille et-par timer, sette på noe SOAD og høre ut albuma! Tar vel litt over 3 timer å høre hele diskografien til gutta  :love:

 

Science have failed our world!! \m/

6018605[/snapback]

 

Sitter akkurat å blåser huet av meg med SOAD :wee: eg blir aldri lei av dette eg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...