Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 BølØ! Såklart, å herregud. Hater forkortelser på band. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Apropos. Bike av PF ( ) er så hemningsløst ræva. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) I want to ride my bicycle... Techno versjonen er bedre. Endret 14. desember 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Apropos. Bike av PF ( ) er så hemningsløst ræva. PF å herregud. Værste. Tja er den det? Musikalsk er den rævva, men studert teksten nøye? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Driter vel i teksten så lenge den er vond å høre på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kan vel kanskje være meningen av Syd? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvilket også er uinteressant, så lenge sangen suger, så suger den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 I dine ører. Mine ører har vært totalt hekta på Neil Young i det siste. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 http://lyd.tv2.no/webapp/wcs/stores/servle...categoryId=null bare å bruke penger! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 http://lyd.tv2.no/webapp/wcs/stores/servle...categoryId=null bare å bruke penger! Også i wma 192 kbits da. Ikke akkurat cd-kvalitet. Hadde ikke kasta bort båndbredde på det der om jeg så hadde fått penger for det... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 hahaha, nei du sier da ikke det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) HÅHÅ! Meddle det TLZ. *titte på avatar til Jan* Andre plater du ikke har gått inn i? Har egentlig ikke skaffet meg så mye Pink Floyd... men elsker det "lille" eg har hørt. EDIT: TMV ute med nytt album!?!?!?!? Den skal på ønskelista!!!!! EDIT: Åja.... leak..... men når kommer det ut for real? Kan vel kanskje være meningen av Syd? Nå har ikke eg hørt den sange, men godt mulig at den er meningen at den skal være sånn. Den ene sangen på Pompeii DVD'n er på grensen til bråk(men merkeig nok likevel en fryd å høre på). Dessuten så er det trossalt Syd det er snakk om her.... du kan aldri vite hva meningen hans var... Endret 14. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hoho. I dag dumpa ein fin bunke Pink Floyd ned i postassa. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hører på en leak av Frances The Mute (det nye TMV-albumet) akkurat nå. Dette er STEINBRA. Jeg også! Det er steinbra! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hvordan er stile i forhold til "gammel" TMV stil? har de fornyet seg veldig mye? Endret 15. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) TLZ. Det lille du har hørt? Plater du har kjørt gjennom da? *godte seg med alle platene og diverse lp'er* Ja har Mars Volta forandra seg litt? Endret 15. desember 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 OH, gleder meg til Frances The Mute kommer ut Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) TLZ: Albumet skal komme i februar. Det er ganske TMV-ish, men strukturert litt annerledes. 5 spor, delt opp i kapitler, ikke alt er like sammenhengende, men skiva ER i praksis en one-track. Forandring? Hmm, nå har jeg bare hørt gjennom èn gang, og har ikke planer om å høre stort mer heller, men mitt inntrykk er at skiva er enda litt mer psykedelisk (med unntak) enn De-Loused, om noen har hørt Omar Rodriguez-Lopez' soloskive ( ), så kan man vel plassere denne skiva som en mellomting mellom den, og den forrige TMV-plata, men den heller muligens litt mer mot De-Loused. Det slo meg forøvrig at tekstene er litt tydeligere, men produksjonen er vanskelig å tyde siden kvaliteten er sugen forbi all forventning. Omar har litt mindre fokus på denne plata, virker det som, gitaren er til tider litt mer tilbaketrukket enn tidligere, ikke at det skader musikken i det hele tatt. På tross av dette er gitaren på mange steder like sentrert som før, men man kan kanskje si at bandet er mer helhetlig nå enn på De-Loused. De kunstneriske prestasajonene er, selvfølgelig, fremdeles glimrende. Endret 15. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Får ta å titte på den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg