Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HÅHÅ!

Meddle det TLZ. *titte på avatar til Jan*

Andre plater du ikke har gått inn i?

Har egentlig ikke skaffet meg så mye Pink Floyd... men elsker det "lille" eg har hørt. :)

EDIT: TMV ute med nytt album!?!?!?!? :dribble:

Den skal på ønskelista!!!!! :w00t:

EDIT: Åja.... leak..... men når kommer det ut for real?

Kan vel kanskje være meningen av Syd?

Nå har ikke eg hørt den sange, men godt mulig at den er meningen at den skal være sånn. Den ene sangen på Pompeii DVD'n er på grensen til bråk(men merkeig nok likevel en fryd å høre på).

Dessuten så er det trossalt Syd det er snakk om her.... du kan aldri vite hva meningen hans var... :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

TLZ: Albumet skal komme i februar. Det er ganske TMV-ish, men strukturert litt annerledes. 5 spor, delt opp i kapitler, ikke alt er like sammenhengende, men skiva ER i praksis en one-track.

Forandring? Hmm, nå har jeg bare hørt gjennom èn gang, og har ikke planer om å høre stort mer heller, men mitt inntrykk er at skiva er enda litt mer psykedelisk (med unntak) enn De-Loused, om noen har hørt Omar Rodriguez-Lopez' soloskive ( :love: ), så kan man vel plassere denne skiva som en mellomting mellom den, og den forrige TMV-plata, men den heller muligens litt mer mot De-Loused. Det slo meg forøvrig at tekstene er litt tydeligere, men produksjonen er vanskelig å tyde siden kvaliteten er sugen forbi all forventning. Omar har litt mindre fokus på denne plata, virker det som, gitaren er til tider litt mer tilbaketrukket enn tidligere, ikke at det skader musikken i det hele tatt. På tross av dette er gitaren på mange steder like sentrert som før, men man kan kanskje si at bandet er mer helhetlig nå enn på De-Loused. De kunstneriske prestasajonene er, selvfølgelig, fremdeles glimrende.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...