Tuttebobo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Finnes det ingen vinyl tøser her? Jeg kan prøve og lage en ny problemstilling, det er gøyt: Jeg har en gammel platespiller her, husker ikke merket eller noe slikt og gidder ikke å sjekke no, den er det noen småproblemer på som må fikses før den er i stand til å bli brukt. Så, bør jeg fikse denne, og bruke en uviss sum penger på det, eller er det slik at jeg bør investere i en ny platespiller? Og viss det er det jeg bør gjøre, er det noen som vet hva for en platespiller jeg bør kjøpe? 5997996[/snapback] jeg ville kjøpt en ny en.. sinnsyk lyd på de nye! får koblet de opp på ordentlige høytalere også.. fatter gikkk til innkjøp av en ny en for en liten stund tilbake.. det var forandring i lydbildet ja! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sitter å hører på Àsmegin as we speak,ganske så bra musikk! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sitter å hører på Àsmegin as we speak,ganske så bra musikk! 5999534[/snapback] Absolutt! Og så har de gode tekster også. *vente på nytt album* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) har ikke hørt så mye Àsmegin jeg. Et par sanger bare. Men det jeg hørte virket ganske lovende. edit: Og fyfaen så dårlig videoen på siden deres er! Endret 27. april 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men sangen er jo bra, igrunn det som teller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men sangen er jo bra, igrunn det som teller. 6000228[/snapback] Riktig Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Seriøst, Anorexia Nervosa - Enter The Church Of Fornication er faen en av de bedre sangene jeg har hørt på mange måneder. Eier så enormt mye! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Finnes det ingen vinyl tøser her? Jeg kan prøve og lage en ny problemstilling, det er gøyt: Jeg har en gammel platespiller her, husker ikke merket eller noe slikt og gidder ikke å sjekke no, den er det noen småproblemer på som må fikses før den er i stand til å bli brukt. Så, bør jeg fikse denne, og bruke en uviss sum penger på det, eller er det slik at jeg bør investere i en ny platespiller? Og viss det er det jeg bør gjøre, er det noen som vet hva for en platespiller jeg bør kjøpe? 5997996[/snapback] jeg ville kjøpt en ny en.. sinnsyk lyd på de nye! får koblet de opp på ordentlige høytalere også.. fatter gikkk til innkjøp av en ny en for en liten stund tilbake.. det var forandring i lydbildet ja! 5998453[/snapback] Hvilken platespiller er det snakk om? Hva kostet den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Seriøst, Anorexia Nervosa - Enter The Church Of Fornication er faen en av de bedre sangene jeg har hørt på mange måneder. Eier så enormt mye! 6000294[/snapback] Nervosa har mye bra de, men The Drudenhaus Anthem er og blir min favoritt! Fetere symfonisk metal skal du lete leeeeengeeeee etter! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Seriøst, Jotunspor er heftige saker! Ganske nytt band som har gitt ut sin første skive for kun litt siden. Link! Bør definitivt sjekkes ut. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Hoho, fikk nettopp min Katatonia "The Great Cold Distance" skjorte i posten. Jævlig kul... Fikk dessuten også med et klistremerke med logoen på! Anbefales. 5997069[/snapback] Hvor kjøpte du den? Fra siden deres? Har siklet på denne http://katatonia.com/images/merchandise/tgcd_shirt_front_e.jpg[/img.] og denne http://katatonia.com/images/merchandise/tgcd_shirt_back_new_e.jpg[/img.] Men har ikke fått meg til å bestille de. 5997584[/snapback] Har kjøpt den fra siden deres ja. Begge bildene dine er faktisk fra samme skjorte. Er bare fram og baksiden. Det er faktisk akkurat den skjorta jeg har. Rask leveringstid var det også... Løp og kjøp! Endret 27. april 2006 av qweac Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Begge bildene dine er faktisk fra samme skjorte. Er bare fram og baksiden. Det er faktisk akkurat den skjorta jeg har. Rask leveringstid var det også... Løp og kjøp! 6000563[/snapback] Det er samme skjorta? Jasså, så digg. Bestiller meg en sånn en jeg Hvor lang tid tok det før du fikk den? En uke? To? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Til de som liker virkelig sær musikk, vil jeg anbefale Stimmhorn. Tsjekkisk jodling. http://www.stimmhorn.ch/english/e_download.html Her kan man laste ned noen sanger. Anbefaler Triohatala. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Begge bildene dine er faktisk fra samme skjorte. Er bare fram og baksiden. Det er faktisk akkurat den skjorta jeg har. Rask leveringstid var det også... Løp og kjøp! 6000563[/snapback] Det er samme skjorta? Jasså, så digg. Bestiller meg en sånn en jeg Hvor lang tid tok det før du fikk den? En uke? To? 6000718[/snapback] Litt over en uke! Endret 27. april 2006 av qweac Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeeij I morra er skal Vreid opptre her i Sogndal! Blir max dette trur eg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Litt over en uke! 6001185[/snapback] Jasså, skal ikke klage på den. Tar å bestiller med en tskjorte eller to i morgen jeg da. hvordan var størrelsene? Normale? Så jeg ikke får en large på størrelsen med xxl Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Litt over en uke! 6001185[/snapback] Jasså, skal ikke klage på den. Tar å bestiller med en tskjorte eller to i morgen jeg da. hvordan var størrelsene? Normale? Så jeg ikke får en large på størrelsen med xxl 6001205[/snapback] Størrelsene er normale. Bestilte large og den er ca like stor som large skjorter kjøpt på dressmann. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Størrelsene er normale. Bestilte large og den er ca like stor som large skjorter kjøpt på dressmann. 6001258[/snapback] Ah, da blir det nok noe sånt på meg også Lenke til kommentar
Paull Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Var på Cumshotskonsert i kveld. Coverlåt av Van Halen og greier. Alt i alt en hygelig konsert, men manglet et par go' låter (Go Forth And Fuck og Sieg Christ). Endret 28. april 2006 av Paull Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hm, Zyklon @ Garge 25. mai. Noen som vet hvor garage er, hvor jeg får kjøpt billetter og om det er aldersgrense? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg