Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Finnes det ingen vinyl tøser her? Jeg kan prøve og lage en ny problemstilling, det er gøyt:

 

Jeg har en gammel platespiller her, husker ikke merket eller noe slikt og gidder ikke å sjekke no, den er det noen småproblemer på som må fikses før den er i stand til å bli brukt. Så, bør jeg fikse denne, og bruke en uviss sum penger på det, eller er det slik at jeg bør investere i en ny platespiller? Og viss det er det jeg bør gjøre, er det noen som vet hva for en platespiller jeg bør kjøpe?

5997996[/snapback]

 

jeg ville kjøpt en ny en.. sinnsyk lyd på de nye! får koblet de opp på ordentlige høytalere også..

 

fatter gikkk til innkjøp av en ny en for en liten stund tilbake.. det var forandring i lydbildet ja! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det ingen vinyl tøser her? Jeg kan prøve og lage en ny problemstilling, det er gøyt:

 

Jeg har en gammel platespiller her, husker ikke merket eller noe slikt og gidder ikke å sjekke no, den er det noen småproblemer på som må fikses før den er i stand til å bli brukt. Så, bør jeg fikse denne, og bruke en uviss sum penger på det, eller er det slik at jeg bør investere i en ny platespiller? Og viss det er det jeg bør gjøre, er det noen som vet hva for en platespiller jeg bør kjøpe?

5997996[/snapback]

 

jeg ville kjøpt en ny en.. sinnsyk lyd på de nye! får koblet de opp på ordentlige høytalere også..

 

fatter gikkk til innkjøp av en ny en for en liten stund tilbake.. det var forandring i lydbildet ja! :ohmy:

5998453[/snapback]

 

Hvilken platespiller er det snakk om? Hva kostet den?

Lenke til kommentar
Hoho, fikk nettopp min Katatonia "The Great Cold Distance" skjorte i posten. Jævlig kul... Fikk dessuten også med et klistremerke med logoen på! Anbefales. :)

5997069[/snapback]

Hvor kjøpte du den? Fra siden deres? Har siklet på denne

 

http://katatonia.com/images/merchandise/tgcd_shirt_front_e.jpg[/img.]

 

og denne

 

http://katatonia.com/images/merchandise/tgcd_shirt_back_new_e.jpg[/img.]

 

Men har ikke fått meg til å bestille de.

5997584[/snapback]

 

Har kjøpt den fra siden deres ja. Begge bildene dine er faktisk fra samme skjorte. Er bare fram og baksiden. Det er faktisk akkurat den skjorta jeg har. :)

 

Rask leveringstid var det også...

Løp og kjøp! :love:

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Begge bildene dine er faktisk fra samme skjorte. Er bare fram og baksiden. Det er faktisk akkurat den skjorta jeg har. :)

 

Rask leveringstid var det også...

Løp og kjøp! :love:

6000563[/snapback]

Det er samme skjorta? Jasså, så digg. Bestiller meg en sånn en jeg :)

 

Hvor lang tid tok det før du fikk den? En uke? To?

Lenke til kommentar
Begge bildene dine er faktisk fra samme skjorte. Er bare fram og baksiden. Det er faktisk akkurat den skjorta jeg har. :)

 

Rask leveringstid var det også...

Løp og kjøp! :love:

6000563[/snapback]

Det er samme skjorta? Jasså, så digg. Bestiller meg en sånn en jeg :)

 

Hvor lang tid tok det før du fikk den? En uke? To?

6000718[/snapback]

 

Litt over en uke! :w00t:

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Litt over en uke!  :w00t:

6001185[/snapback]

Jasså, skal ikke klage på den. Tar å bestiller med en tskjorte eller to i morgen jeg da. hvordan var størrelsene? Normale? Så jeg ikke får en large på størrelsen med xxl

6001205[/snapback]

 

Størrelsene er normale. Bestilte large og den er ca like stor som large skjorter kjøpt på dressmann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...