Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoihoi tøser som samler på LP, jeg har lenge tenkt på og begynne og samle selv(min far har allerede veldig mye som ligger og støver ned) men har ikke en virkende LP-spiller, min far har en gammel, men jeg vet jo ingenting om dette emne. Så det jeg igrunn lurer på er om det er nødvendig og kjøpe en ny LP-spiller? eller fungerer en gammel like bra? Og hva koster stifter nå for dagen, og hvor får man kjøpt det?

 

NP: Seigmen - Metropolis

Lenke til kommentar
Quicktime drit.... :p

5994694[/snapback]

Jepp, Ihsahn har vist ikke så høye standarder. Bare se på bildene på siden hans, hvor han står lent mot veggen som en hvilken som helst tøs.

5995065[/snapback]

 

Haha!!

 

Er det meg, eller er ambient lydene på den sida allvorlige like som i Alien VS Predator 2 spillet :dontgetit:

Lenke til kommentar

Finnes det ingen vinyl tøser her? Jeg kan prøve og lage en ny problemstilling, det er gøyt:

 

Jeg har en gammel platespiller her, husker ikke merket eller noe slikt og gidder ikke å sjekke no, den er det noen småproblemer på som må fikses før den er i stand til å bli brukt. Så, bør jeg fikse denne, og bruke en uviss sum penger på det, eller er det slik at jeg bør investere i en ny platespiller? Og viss det er det jeg bør gjøre, er det noen som vet hva for en platespiller jeg bør kjøpe?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Quicktime drit.... :p

5994694[/snapback]

Jepp, Ihsahn har vist ikke så høye standarder. Bare se på bildene på siden hans, hvor han står lent mot veggen som en hvilken som helst tøs.

5995065[/snapback]

Synes ikke de bildene er så aller værst jeg da. :hmm:

 

NP: Ihsahn - The Pain is Still Mine :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...